12 Φεβρουαρίου 2014

Ο γαμπρός της κυρίας

Καιρό έχω να γράψω εδώ...και είπα να ξεσκονίσω λίγο γιατί πιάσαμε αράχνες.
Τα ταξιδάκια συνεχίζονται και πλέον αναβαθμίστηκα σε blue member στην Aegean και έχουμε και δωρεάν εισιτήριο από τα μίλια που μαζεύω. Η εβδομάδα κυλάει γρήγορα αφού κάθε Δευτέρα σκέφτομαι πως πλησιάζει η Παρασκευή και είτε εγώ ταξιδεύω για Αθήνα ή έρχεται η Αθήνα Κρήτη. Έτσι αφού πάντα έχουμε κάτι να περιμένουμε περνάει ο καιρός γρήγορα.

Στο σχολείο όλα καλά!Μάθαμε όλα τα γράμματα, διαβάζουμε , γράφουμε και κάνουμε τη δασκάλα μας περήφανη.
Οι γονείς έχουν ήδη αρχίσει να με ρωτάνε αν τους έχω και του χρόνου και εγώ μέσα μου λέω "ελπίζω πως όχι". Δύσκολη η χρονιά για μένα αλλά απο την άλλη ευτυχώς που έχω υπέροχα παιδιά και ακόμα πιο υπέροχους συναδέλφους.

Τα απογεύματα συνήθως (εκτός το ΠΣΚ ) είμαι στα ανιψάκια μου. Τρελός έρωτας και αυτός. Θέλω να τα ζουλάω, να τα φιλάω, θέλω να τα φάω. Είναι γλύκα, είναι κουκλιά , είναι πανέμορφα, πανέξυπνα  ( κουκουβάου κουκουβά) Γίναμε 9 μηνών, σηκωνόμαστε, λέμε μπαμπά και μαμά ( όταν θα πούνε και θεία θα με μαζεύεται)

Ατάκα πρωτακίου


-Όταν μεγαλώσω και σπουδάσω και βρω δουλειά θα σε παντρευτώ.
- Εγώ τότε θα είμαι ακόμα πιο μεγάλη και έχω ήδη παντρευτεί...
- ...........


Μετά απο 15 λεπτά μου λέει
-Κυρία με αγαπάς
-Σε αγαπώ πολύ πολύ
-Ωραία , τότε να κάνεις κόρη και  όταν μεγαλώσω θα την παντρευτώ. Άμα την κάνεις φέτος θα είμαι 7 χρόνια πιο μεγάλος. ( είμαστε αστέρια και στα μαθηματικά)

......πετάγεται και ένας άλλος και λέει "θα είσαι ο γαμπρός της κυρίας"
και απαντάει ο μικρός "όχι ρε συ αφού η κυρία έχει γαμπρό. Την κόρη της θα παντρευτώ"

Στη συνέχεια έπεσε πρόταση και απο κορίτσι να κάνω γιο για να τον παντρευτεί ( μμμμ κούνια που σε κούναγε καλέ που θα κάνω εγώ γιο να τον παντρευτείς εσύ που θα είσαι 7 χρόνια μεγαλύτερη ...)

15 σχόλια:

  1. χαχαχα πολύ γέλιο τα μικρά! Καλημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ξεκίνα να κάνεις παιδιά γιατί έτσι όπως τα λένε θα πρέπει να βολέψεις όλη την τάξη! Καλημέρα και φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λες;
      Χμ πρέπει απο τώρα να διαλέξω γαμπρό !!!
      Ε για τη νύφη είπαμε, θα του πέσει μεγάλη.
      Φιλιά

      Διαγραφή
  3. χοχοχοχοχοχ αχαχαχαχαχαχααχαχα εντάξει εγώ στέκομαι στα σχόλια.... Ζούλα τα μωρέ, ζούλα τα!!!! Τα ζιζάνια που θέλουν και από τώρα παντρειές :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε καλά τώρα γιατί μας πέρασες...
      Είμαστε μεγάλα παιδιά εμείς.
      Εδώ καλέ ξέρουμε και διαβάζουμε, γάμο δε θα κάνουμε;

      Διαγραφή
  4. χαχαχα.. φοβερά τα πρωτάκια σου!! φιλιά πολλά Αννα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι είναι , γιατί να το κρύψουμε άλλωστε;
      Φιλιά πολλά κορίτσι

      Διαγραφή
  5. Φοβερές ατάκες!!! Φοβερά και τα πιτσιρίκια σου....
    Να΄σαι καλά Αννούλα...υπομονή θα περάσει ο καιρός..
    Πολλά φιλιά..
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Yπομονή ναι, μπορούμε να κάνουμε και αλλιώς;
      Τα μικρά μια χαρά πάντως...απολαμβάνω τις ατάκες, την αθωότητα και την αγάπη τους

      Διαγραφή
  6. Κρίμα που η κόρη μου είναι 7 και δεν θα σε κάνω συμπεθέρα! Ο γιος μου όμως είναι 10! Έλα βρε Άννα, ένα κοριτσάκι για το αγοράκι μουυυυυυυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ σου έχω και άλλη λύση....
      Κάνε ακόμα ένα παιδί και που θα πάει θα συμπεθεριάσουμε :)

      Διαγραφή
  7. Αχ αυτοί οι έρωτες των μικρών!! Αθώοι και γουστόζικοι:)
    Πρωτάκια έχεις φέτος δλδ;;; Καημενούλα μου!!! Πόσο σε νιώθω, ούσα μάνα πρωτακίου και υιού κιόλας!!!
    Ε μα ακούς εκεί να θέλει να παντρευτεί το γιό σου η δεσποινίς και να τον περνάει κιόλας:)
    Αλλά στα μαθηματικά πετάνε τα άτιμα:)
    Να σου ζήσουν και τα ανηψάκια σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πρωτάκια πρωτάκια ναι!!!
    Χαίρομαι που με νιώθεις, χαίρομαι!!!
    Α για πες που είστε εσείς στα μαθήματα;
    Κάνω γκάλοπ σε όποια μαμά γνωρίζω να δω που βρίσκονται και οι άλλοι.
    Εγώ πάω αργά και σταθερά απο την αρχή.
    Μα είδες την μικρή;
    Ακούς εκεί; Και το γιο μου και να του ρίχνει και 7 χρόνια....
    Ο γιος σου είναι 6; Αν κάνω κόρη να μου τον κρατήσεις. Ε μέχρι 7 χρόνια διαφορά καλά είναι
    Εχουμε και προίκα, σπίτι στην Κρήτη, σπίτι σε χωριό ( αυτό με τόσα χαράτσια δεν είναι καλό αλλά τελοσπάντων)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντάξει λοιπόν Αννούλα!! Στον φυλάω:)
      Την κόρη την έδωσα. Τον γιο πολλές τον εζητούν, μία θα τον κερδίσει. Ο καημένος ακόμα δεν άρχισε τα γκομενίσματα. Ακούει την αδελφη του να μιλάει για τον Θ. της και μου λέει "μαμά εσύ ποιά θέλεις να παντρευτώ;;" Είδες Αννούλα;;; Έτσι πρέπει να είναι ο σωστός γιός:))))) χα χα χα χα

      Διαγραφή