18 Ιουνίου 2018

Αγάπη είναι.....


Αγάπη είναι ο μαθητής σου την τελευταία μέρα του σχολείου να σε αγκαλιάζει, να σου λέει πόσο θα του λείψεις και να σου δίνει αυτό........




Μέχρι τώρα είχα φτάσει στην τριτοβάθμια εκπαίδευση....
"Κυρία θέλω να σε έχω και στο Πανεπιστήμιο" το έχω ακούσει άπειρες φορές. Οχι μόνο εγώ.
Ολες οι καλύτερες δασκάλες του κόσμου. Γιατί κάθε χρόνο πολλά παιδιά έχουν "την καλύτερη δασκάλα στον κόσμο"

Για τον στρατό πρώτη φορά μου λένε. Στο προφορικό μου το είχε πει και άλλες φορές, τώρα έχω και ντοκουμέντα!



5 σχόλια:

  1. Καλή αρχή σήμερα Άννα μου! Η μικρή μου πήγε πρώτη μέρα πρώτη δημοτικού και ανυπομονώ να πάω να την πάρω και να ακούσω εντυπώσεις! Σε φιλώ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρωτάκι η μικρή σου; Πως περνάνε έτσι τα χρόνια!
      Καλή σχολική χρονιά και σε σας!

      Διαγραφή
  2. Σας ευχαριστώ για τις καλές και πολύ χρήσιμες πληροφορίες, είναι πολύ ενδιαφέρον, μου αρέσει όλα τα πράγματα που μοιράζεστε και βλέπουμε την όμορφη δημιουργία σας. Είναι υπέροχο και είναι υπέροχο.
    ความงาม

    ΑπάντησηΔιαγραφή