29 Οκτωβρίου 2018

Ολοήμερο

Δε ξέρω αν με διαβάζει κανείς...
Χάθηκα το ξέρω!  Φέτος έμεινα στο σχολείο της οργανικής μου.
Πρώτη φορά στα χρόνια που δουλεύω που δεν έχω δικό μου τμήμα. Είμαι στο ολοήμερο. Κάνω και 8 ώρες στο πρωινό πρόγραμμα και μετά στο ολοήμερο.
Στο ολοήμερο έχω τα πρωτάκια. Οπότε πάλι έχω πάλι τα πα, τα πι και το παπί!

Για πρώτη φορά λοιπόν δεν ενεργοποίησα το ξυπνητήρι.
Βρέθηκα με τους παλιούς μου συναδέλφους.
Βλέπω κάθε μέρα τους παλιούς μου μαθητές.
Μπαίνω σε πολλές τάξεις, προσπαθώ να  μάθω τα ονόματα των παιδιών, ευτυχώς δείχνουν επιείκεια!
Φέτος δεν έχω ιδιαίτερο διάβασμα , εκτός απο Θρησκευτικά και Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή. Το έχω ρίξει στις σειρές. Το καλοκαίρι βάλαμε Netflix και του δίνω και καταλαβαίνει. Για πείτε, εσείς βλέπετε σειρές; Αν ναι, ποιες;
Θα επανέλθω με ατάκες....




19 σχόλια:

  1. Άμα γράφεις ούλλον τζιαι κάποιος εννά σε θκιαβάσει :)
    Πόρωση το Netflix. Αν δεν είδες: 100, Lost in Space, Stranger Things, Outlander, Anne with an "E", Gotham, Californication σπεύσε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααα ευχαριστώ για τις προτάσεις.
      Μόνο το Stranger Things έχω δει και έχω ξεκινήσει το 100 και την Αννουλα.
      Μεγάλη πορωση. Να δεις το Sinner!
      E δε σου γράφω για το Casa de Papel, υποθέτω το έχεις δει!

      Διαγραφή