29 Σεπτεμβρίου 2015

Ο φίλος μας ο Ντίνος

Τις δύο πρώτες εβδομάδες στο μάθημα της Γλώσσας δεν ανοίξαμε καθόλου τα βιβλία.
Σήμερα ήρθε η ώρα που την περίμεναν με μεγάλη χαρά. Στο πρώτο μάθημα γνωρίσαμε τους ήρωες του βιβλίου, τους φίλους που θα συναντάμε σε κάθε μάθημα . Μάθαμε να γράφουμε και εμείς σωστά στο όνομά μας χρησιμοποιώντας κεφαλαία και πεζά γράμματα.

Πέρα απο τον Άρη, την Ιωάννα, τον Σαμπέρ ,τον Ορφέα και τη Μαρίνα γνωρίσανε και ένα ακόμα φίλο.
Ο Ντίνος είναι ένα μικρό δεινοσαυράκι που ήρθε σήμερα στο σχολείο μαζί μου. Ο Ντινος θα είναι κάθε μέρα μαζί μας στην τάξη, θα μας βοηθάει , θα μας ακούει και θα μας κάνει παρέα. Έχει όμως ένα μικρό πρόβλημα με τα αυτάκια του. Δεν μπορεί τη φασαρία. Έιναι λίγο παράξενο γιατί ενώ του αρέσουν τα τραγούδια και τα δυνατά γέλια δε μπορεί να ηρεμήσει όταν μιλάμε όλοι μαζί. Χαίρεται όταν βλέπει χεράκια να σηκώνονται και τον πιάνει τρομερός πονοκέφαλος όταν δεν κάνουμε διάλογο. Οταν συμβει αυτό πάει και χώνεται στην τσάντα μου και δε θέλει να βγει έξω.Αφήστε που αν αυτό συμβαίνει κάθε μέρα θα ψάξει να βρει μια άλλη Πρώτη τάξη να πάει . Εμείς καθόλου δε το θέλουμε αυτό.










Τα παιδιά δέχτηκαν τον Ντίνο με μεγάλη χαρά. Όταν μιλούσε αυτός , δε μίλαγε κανείς. Κάτι που δε το περίμενα ... Ολες τις προηγούμενες μέρες που τριγύριζε αυτή η ιδέα στο μυαλό μου ( καλά έχουμε κάνει ολόκληρο σενάριο) είχα σκεφτεί πως μπορεί να μην έδιναν καμία σημασία. Να έλεγαν “α ένα ψεύτικο λούτρινο είναι” . Σαν πρώτη μέρα πάντως πήγε τέλεια. Καλύτερα απο όσο περίμενα. Τον αγκάλιαζαν, τον ήθελαν στο θρανίο τους, του είπαν ακόμα και μυστικά.

Στη συνέχεια τους είπα πως όταν μας γνωρίσει καλύτερα θα μπορεί κάποιο Σαββατοκύριακο να πάει στο σπίτι κάποιου παιδιού να μείνει. Να πάνε μαζί βόλτα, να διαβάσουν , να δουν τηλεόραση και να επιστρέψουν μαζί τη Δευτέρα . Ο ενθουσιασμός γι αυτό το ενδεχόμενο ήταν μεγάλος.


Εδώ θα ήθελα να ευχαριστήσω την Τζένη που με ανέχεται και με βοηθάει. Της είχα πει την ιδέα μου ( δεν είναι μόνο ο Ντίνος, σας είπα έχουμε ολοκληρο σενάριο) είπε και αυτή τις δικιές της, κόψαμε , ράψαμε, τα αλλάξαμε, τα ξαναείπαμε και ακόμα λέμε. Τώρα φανταστείτε Σάββατο πρωί στις 9 να στέλνω μήνυμα με φωτογραφία του Ντίνου ρωτώντας αν είναι καλός και αντί να με βρίσει να μου απαντάει “τέλειος!”.
Μετά προστέθηκε και η πινελιά της Ευδοκίας. Πάντως αν κάποιος ήταν την Παρασκευή στο Θησείο και μας άκουγε θα μας πέρναγε για τρελές...
Συζήτηση για δεινόσαυρους, χελώνες, γράμματα που πετάνε, θησαυρούς, ταξίδια, γραμματα άπο όλα είχε ο μπαξές. Να συζητάμε σοβαρά πως θα λένε το δεινόσαυρο ( αν και δε ξέραμε σίγουρα τι θα ήταν) , πως θα λένε τη χελώνα ( αργότερα θα μαθετε για αυτήν)

Επίσης να ευχαριστήσω τον Χρήστο που τον έτρεχα στα Τζάμπο 9 το πρωί ( ετσι πρωί γιατί μετά θα πλακώνατε όλες/οι οι μαμάδες/μπαμπάδες για τα σχολικά ) για να διαλέξω ήρωες/λούτρινα.
Να τον έχω λοιπόν εκεί να πιάνω μαϊμούδες, να αφήνω βατραχάκια, να πιάνω παπάκια, να του εξηγώ πως θα έρθουν στην τάξη μας και ναι δε με παράτησε να φύγει. Και αφού αποφάσισα πως θέλω δεινόσαυρο να σκέφτομαι “μικρό ή μεγάλο;” . Και πάμε πάλι απο την αρχή.
Αγάπη μου σε ευχαριστώωωωω πολυ! Εχω κάνει και το σπίτι εργοτάξιο . Αυτή τη στιγμή στον καναπέ είναι 24 γράμματα-μπλουζάκια , παρεούλες αριθμών -σπιτάκια και ένας χάρτης.
Στο τραπέζι πάλι είναι κάτι μέλισσες-γράμματα, κουκουβάγιες-αριθμοί , βατράχια και μια χελώνα.Στην πολυθρόνα 25 τετράδια κόκκινα.

Ο Ντίνος έμεινε στο σχολείο ( μη το πείτε στα παιδιά , υποτίθεται μαζί μου έφυγε).




16 σχόλια:

  1. Τέλεια!!! Πόσο χαίρομαι!!! Είμαι εδώ για ό,τι βοήθεια θέλεις!! Τα πρωτάκια σου είναι τόσο τυχερά!! Και ο Ντίνος μας κούκλος!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το "είμαι εδώ" δε θα το ξεχάσω. Δεν έπρεπε να το πεις έτσι δημόσια γιατί τώρα την έβαψες. Είναι ακόμα Σεπτέμβρης βλέπεις.
      Σε ευχαριστώ κορίτσι!

      Διαγραφή
  2. Καταπληκτικές οι ιδέες σου!!!
    Εμείς έχουμε στο σπίτι αντί για τον Ντίνο, ένα χελωνάκι που το λένε Χελωνάκι. Το φροντίζουμε, το ταίζουμε, το κοιμίζουμε. Δεν ξέρω πώς έγινε, αλλά όλο αυτό ξεκίνησε όταν είπαμε στην Δώρα ότι έχω ένα μωράκι στην κοιλίτσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια χαρά όνομα έχει το χελωνάκι σας....Θα έχουμε και εμεις στο σενάριο αργότερα χελώνα. Πολύ χάρηκα με τα νέα σου!Με το καλό να έρθει το μωράκι σας!
      Φιλιά πολλα

      Διαγραφή
  3. Μα πόσο πολύ υπέροχη δασκάλα είσαι εσύ; Υποκλίνομαι στην αγάπη σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κορίτσι όμορφο σε ευχαριστώ. Ειδικά απο σένα φέτος έχει μεγάλη σημασία καθως είσαι πρωτάκι μεγάλο !
      Φιλιά

      Διαγραφή
  4. μηπως να μετακομισετε μερικα χρονακια στη Θεσσαλονικη;; Σου δινω και περιθωριο 2 χρονια μεχρι να αρχισει το σχολειο ο Νικολας..χεχχεχε.. Α ρε Αννουλα.. Τι τυχερα που ειναι τα παιδια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχω δυο χρόνια καιρό ε; Εχετε και κάτι ωραία τρίγωνα εκεί....ψήνομαι να σου πω!
      Ασε που θα έχω ένα σουπερ μαθητή και μια ακόμα πιο σουπερ μαμά. Πρέπει να βρω δηλαδή σπίτι κοντά σε σας, να πηγαίνω στο σχολείο του Νικόλα και να πάρω και το σωστό τμήμα ε;
      Ευχαριστώ Ελπιδάκι μου!

      Διαγραφή
    2. οχι καλεεε... Οπου εισαι θα ερθουμε!!!

      Διαγραφή
    3. οχι καλεεε... Οπου εισαι θα ερθουμε!!!

      Διαγραφή
  5. Τεεεεεεεεεεεεεεέλεια!!!!! Πόσο χαίρομαι βρε κουμπαράκι που πήγαν όλα έτσι όπως έπρεπε!!!! Ο Ντίνος θα γίνει πολύ πολύ αγαπητός τελικά!!! Θα βάλεις και κλήρωση μετά για το ποιος θα τον έχει μαζί του το Σουκου!!!! Καλή συνέχεια και καλές περιπέτειεςςςςςς!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοείται πως θα πηγαίνει σε σπίτια παιδιών το ΣΚ.
      Ε να ησυχάσω και λίγο εγώ. Ξέρεις τι τρώει; Καλύτερα να τον ντύνεις παρά να τον ταϊζεις ( πως μπορώ να βάλω και τόνο και διαλυτικά , πάλι ξέχασα-σου θυμίζει κάτι αυτό που έγραψα;)
      Προς το παρόν ο Ντίνος είπε πως θα πηγαίνει στα σπιτια των παιδιών που ακολουθούν τους κανόνες που βάλαμε!

      Διαγραφή
  6. Τους αγωνιστικούς μου χαιρετισμούς!!!!

    Θα 'ρχομαι να παίρνω δόσεις μούρλας γιατί η δική μου έχει γειωθεί. Λες να την έφαγε κάνας Ντίνος;;;

    Χρήστο... υπομονή καλέ μου! Δεν περνάει αυτό. Εσύ, απλά... θα συνηθίσεις! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν περνάει ε; Είμαστε ανίατες περιπτώσεις!
      Ευχομαι γρήγορα να πας εκεί που ανήκεις!

      Διαγραφή