2 Φεβρουαρίου 2015

Μυστικός Άγιος Βασίλης

Μπήκε ο Φλεβάρης και όπως βλέπετε και απο τον τίτλο σας γράφω αναρτήσεις απο last year !
Είπαμε όμως όπως λέει ο λαός "κάλλιο αργά παρά ποτέ"
Πολύ πριν τις γιορτές πέταξα στα παιδιά την ιδέα να ανταλλάξουμε δώρα την τελευταία μέρα πριν τις διακοπές των Χριστουγέννων. Τα παιδιά φυσικά όλα μαζί απάντησαν "ναιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι "και πριν προλάβω να πω τους κανόνες άρχισαν "εγώ θα κάνω σε σένα, εσύ σε μένα "  "εμένα ποιος θα μου κάνει;"
Φυσικά αυτό το είχα προβλέψει και έτσι τους εξήγησα πως θα γίνει κλήρωση για το ποιος θα κάνει δώρο σε ποιον....και αυτό θα το κρατήσουμε μυστικό. 
Κάθε παιδί λοιπόν ερχόταν στην έδρα, τράβαγε ένα ξυλάκι και έβλεπε το όνομα. Εγώ το σημείωνα στο τετράδιο μου γιατί όλο και κάποιος μπορεί να το ξέχναγε....
Ολα τα παιδιά λοιπόν θα έπαιρναν δωράκι και μπορεί να έπαιρναν και απο παιδί που δεν έκαναν παρέα, δεν ήταν φίλοι.
Ο άλλος κανόνας ήταν πως το δώρο δε θα το αγοράσουμε. Πέρα απο την οικονομική κρίση και τις δυσκολίες που έχει κάθε οικογένεια ήθελα να βάλουν χρόνο και "κόπο" για να φτιάξουν τα δωράκια τους. Τους έδωσα κάποιες ιδέες αλλά τους είπα πως μπορούν να φτιάξουν ό,τι θέλουν....
Κατά ένα περίεργο τρόπο κανείς δεν μαρτύρησε σε ποιον θα φτιάξει δώρο...Όλοι ρώταγαν αλλά κανείς τελικά δεν είπε ( εκτός αν έφαγε δούλεμα η δασκάλα).
Δύο οι κανόνες λοιπόν. Κρατάμε κρυφό σε ποιον θα κάνουμε δώρο και δεν αγοράζουμε κάτι.
Με ρώτησαν "κυρία τα χαρτόνια μπορούμε να τα αγοράσουμε ε;"  "Μπορώ να αγοράσω την τσάντα για να το βάλω μέσα"  Φυσικά τους απάντησα ναι!!!

Την τελευταία μέρα η τάξη μας γέμισε μικρές και μεγάλες τσαντούλες....




Τα παιδιά χάρηκαν πάρα πολύ!!! Τα πρόσωπα τους φωτίστηκαν, αγκαλιάστηκαν και έδωσαν φιλιά/Στεναχωρήθηκα γιατί δύο παιδιά δεν έφεραν απολύτως τίποτα. Τίποτα ναι! Δύο παιδιά λοιπόν θα έμεναν χωρίς δώρο. Τα υπόλοιπα παιδιά σκέφτηκαν πως κανονικά τα δώρα που θα έπαιρναν τα παιδιά αυτά ( αυτά που δεν έφεραν τίποτα) να τα δώσουμε στα παιδιά που θα έμεναν χωρίς δώρο. Αυτό είναι το δίκαιο μου έλεγαν. Ήρθα σε δύσκολη θέση. Επειδή είχα σκεφτεί πως κάποιο παιδί μπορεί να έλειπε εκείνη τη μέρα είχα φτιάξει κάποιες καρτούλες και έτσι το σώσαμε κάπως και όλοι πήραν απο κάτι. Έκανα αυτό που είπαν τα παιδιά και έδωσα τις κάρτες στα παιδιά που δεν έφεραν δωράκι. Αισθάνθηκα άσχημα είναι αλήθεια.
Αντίθετα μια μητέρα που το παιδί της ήταν άρρωστο εκείνη τη μέρα ήρθε στο σχολείο το πρωί να φέρει το δωράκι για να μη μείνει κάποιο παιδί χωρίς δώρο. Παράλληλα μια άλλη μητέρα που ήξερε πως ένα παιδί έλειπε ( αλλά η μαμά το έφερε τελικά) μου έφερε ένα έξτρα δώρο μη μείνει κάποιο παιδί χωρίς δώρο....
Τις ευχαριστώ πολύ πολύ και τις δυο!!!
Ενα παιδί έφερε δώρο αγοραστό .....Αφήνω ασχολίαστο πως δεν έκανε αυτό που είχαμε πει ( δεν αναφέρομαι στο παιδί ) και θα πω τι μου έκανε εντύπωση. Ο αποδέκτης του δώρου είπε ευχαριστώ και το έχωσε στην τσάντα. Δεν έπαιξε καν, δεν ενθουσιάστηκε και μου είπε "ήθελα και εγώ να μου φτιάξουν το δώρο μου και όχι να μου το αγοράσουν" .

Την ιδέα την πήρα την συνάδελφο Ιωάννα  . Ιωάννα λογικό η τάξη σου να είναι αστεράτη αφού είσαι Αστεράτη Δασκάλα. Θα χαρώ κάποια στιγμή να έχουμε ίδια τάξη ( πέρυσι είχα Α εσύ Β , φέτος ανάποδα) για να μπορέσουμε να συνεργαστούμε έστω και απο μακρυά.
Η ανάρτηση της Ιωάννας για τον Κρυφό Αϊ Βασίλη είναι εδώ 

Παρακάτω βλέπετε το Φιλάγιο!!! Ποιος είναι αυτός ; Μα ο Αγιος της Φιλιάς φυσικά! Ήρθε στην τάξη μας και τη γέμισε αγάπη. Δώσαμε και πήραμε αγάπη μαζί με τα δωράκια που ανταλλάξαμε....















Αξίζει να διαβάσετε το παραμύθι της Αγγελικής Βαρελά 
"Δώσε την αγάπη" 


Εμείς διαβάσαμε το απόσπασμα στο Ανθολόγιο και ζωγραφίσαμε τον Άγιο της Φιλίας

Δωσε την αγάπη όπως δίνεις ένα μήλο! Έτσι απλά!!!



7 σχόλια:

  1. Υπέροχα όλα Αννα μου!!!!!!!!!!!! Με συγκίνησαν πολύ οι μανούλες που σκέφτηκαν και τα άλλα παιδιά!!!! Ευγε κοριτσάρα μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ιωάννα και μένα πολύ.Χίλια μπράβο τους ανήκουν!
      Σε ευχαριστώ που μοιράζεσαι ( στο έχω πει πολλές φορές το ξέρω αλλά είναι αλήθεια)

      Διαγραφή
  2. Καλή αναλογία το 2 στους τόσους! ! 2 να αγοράσουν δωράκι παρά να φτιάξουν. Γιατί οκ, και να το φτιάξεις το δωράκι έστω κι απλό ίσως να είναι ...γκουχ γκουχ, δύσκολο! Πιο εύκολο προφανώς να ανοίξουν το πορτοφόλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι μια χαρά δεν έχω παράπονο!Αλλά έντάξει δύσκολο δε το λες. Μπορούσαν απλά τα παιδιά να ζωγραφίσουν. Οπως και να έχει το χάρηκαν πάρα πολύ και αυτό έχει σημασία.

      Διαγραφή
  3. Μου εκανε τοσο εντυπωση που το παιδι ηθελε να του εχουν φτιαξει δωρο. Τελικά τα παιδια εκτιμουν περισσότερο την προσπάθεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και φαντάσου πως το δωράκι ήταν πολύ καλό. Αγαπημένο όλων των παιδιών.
      Μου έκανε και εμένα εντύπωση. Επίσης κανείς δε του είπε "τυχερέ" που πήρες το δώρο αυτό. Όλοι λάτρεψαν τα δικά τους δώρα.

      Διαγραφή