15 Μαρτίου 2013

Αγάπη μου....






Το 'θελα κι εγώ σαν τρελή

το 'θελες κι εσύ πιο πολύ
κι έγινα παιδί μου για πάντα δική σου
Όμως ούτε το 'χα σκεφτεί
ούτε το 'χα ονειρευτεί
πόσο ευτυχισμένη θα είμαι μαζί σου

Το πρωί με ξυπνάς με φιλιά
μου χαϊδεύεις μετά τα μαλλιά
όλη μέρα γελάς
λόγια λες τρυφερά
και γεμίζεις το σπίτι χαρά
Πόσο χαίρομαι που μ' αγαπάς
πάντα κάπου τα βράδια με πας
και τις νύχτες ρωτάς
αν κι' εγώ σ' αγαπώ
αλλά αυτά δεν μπορώ να τα πω

Βρίσκουμε τις μέρες μικρές
που περνούν γεμάτες χαρές
πάντα με την ίδια που λέγαμε τάξη
άλλο δεν προσμένω καλό
και μονάχα παρακαλώ
στη ζωή μας τίποτα να μην αλλάξει




14 σχόλια:

  1. Αχ ναι χαμόγελο μέχρι τα αυτιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Oυπς! Τι έχουμε?

    Πολλά τέτοια πρωινά ξυπνητούρια εύχομαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. E κάτι έχουμε , κάτι έχουμε :)

    Ευχαριστώ πολύ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Απαντήσεις
    1. Πέρασε και το δεύτερο τριήμερο και τώρα αξιώθηκα να σου απαντήσω..Η ευχή σου έπιασε, καλό ήταν το τριήμερο


      Φιλιά :)

      Διαγραφή
  5. Οσμίζομαι Ευτυχία!
    Πάντα τέτοια :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. :-) μα πόσο περιγραφικό τραγούδι! πάντα μες στον έρωτα και την ευτυχία να ζείτε Αννούλα μου! δεν υπάρχει ωραιότερο πράγμα από αυτό!
    προστατεύστε τη σχέση σας ως κόρη οφθαλμού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νιώθω λες και γράφτηκε για μας

      Με το καλό να έρθει το μωράκι σου.Να μας ενημερώσεις ε;
      Φιλια

      Διαγραφή
  7. Καλημέρα και καλό σαββατοκύριακο! Αυτές οι στιγμές έρωτα και αγάπης είναι η ευτυχία! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ
      Κάθε χαρά εύχομαι και στη δική σου ζωή

      Διαγραφή
  8. Αχ ναι. Αυτό το συναίσθημα που σου φτάνει να ξυπνάς δίπλα στον άλλον και που νομίζεις πως θα σκάσεις από χαρά και θα ξεπεταχτούν γύρω σου καρδούλες και πεταλούδες είναι μοναδικό ! Να είσαστε πάντα έτσι, αγαπημένοι κι ενθουσιασμένοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι ακριβώς....
      Κάθε ευτυχία εύχομαι και στη δική σου ζωή.Να χαίρεσαι τα παιδάκια σου

      Διαγραφή