4 Φεβρουαρίου 2012

Κάτι θέλω να σου γράψω.....

Πριν λίγες μέρες πήρα ένα άδειο κουτί από κόλλες Α4 το έβαλα πάνω στην έδρα και τους είπα.

"Σε αυτό το κουτί μπορείτε οποιαδήποτε στιγμή να μου αφήσετε ένα σημείωμα. Ένα χαρτάκι όπου μπορείτε να γράψετε κάτι που θέλετε.
Μπορεί να έκανα κάτι εγώ και να σας στεναχώρησα. Μπορεί να νιώσατε αδικημένοι σε κάτι απο μένα .Μπορεί να φοβάστε ή να ντρέπεστε να μου το πείτε. Εδώ μέσα λοιπόν θα ρίχνετε εκείνο το χαρτάκι, όποτε θέλετε και αν θέλετε. Δεν είναι υποχρεωτικό να το κάνετε.
Ο,τι και αν είναι αυτό και θέλετε να το μοιραστείτε μαζί μου θα μπαίνει εδώ μέσα.  Δε ξέρω αν πάντα μπορώ να κάνω αυτό που ζητάτε .Το σίγουρο είναι πως θα προσπαθώ...Θα το διαβάζω και θα σας απαντάω, με λόγια και με πράξεις.Αν θέλετε το γράφετε και ανώνυμα ( καλά εγώ τα ξέρω τα γράμματα αλλά δε το λέμε)
Και το πιο σημαντικό : Ό,τι μπει σε αυτό το κουτί θα είναι το μυστικό μας. Δε θα το πω σε κανένα. Εκτός αν θέλετε εσείς να το μοιραστείτε" ( εδώ τα γράφεις θα μου πείτε αλλά το ιστολόγιο αυτό ποτέ δε "φωτογράφισε" μαθητές μου. Οπως έχετε παρατηρήσει δε γράφω καν τα ονόματα τους.)

Και η ιδέα τους άρεσε. Και ενθουσιάστηκαν. Με ρώτησαν άν μπορούν να μου γράφουν και πράγματα που δεν έχουν να κάνουν με το σχολείο και απλά θέλουν λέει να τα βγάλουν απο μέσα τους ( ατάκια αγοριού) Φυσικά και δέχτηκα.

Και είχα 5 γράμματα την πρώτη μέρα. 

"Κυρία Αννα,
Θέλω να σας πω πως σας αγαπάω. Εσείς με αγαπάτε;;;Με αγαπάτε έτσι;;;Θέλω να έρθετε στον αγώνα καράτε που έχω να με δείτε."


"Κυρία Αννα,
Μου αρέσει πολύ αυτή η ιδέα με το κουτί. Και εσείς αν θέλετε και έχω κάνει κάτι και σας έχω στεναχωρήσει να μου το γράψετε και να μου το δώσετε. Δε θέλω να σας στεναχωρώ γιατί είστε πολύ καλή μαζι μας. Σας αγαπάω και θέλω να με θυμάστε πάντα.


"Κυρία μου αγαπημένη.
Εχω ένα πρόβλημα και θέλω να το πω σε εσάς.
Αγαπάω ένα κορίτσι. Θα δώσει όμως εξετάσεις και αν περάσει θα φύγει απο τη πόλη μας. Να της πω πως θελω να παντρευτούμε μόλις τελειώσει το σχολείο και εγω;

Σας έβαλα έτσι κάποια ενδεικτικά . Το πιο αστείο ήταν

"Κυρία τελείωσα την εργασία. Να φέρω το βιβλίο;;;"

Και από το ίδιο παιδί
"Κυρία ακόμα να μου απαντήσετε , να το φέρω;;;"

Δεν είχε καταλάβει πως τα γραμματάκια  τα παίρνω στο τέλος της μέρας και δε γράφουμε "πρακτικά θέματα" της καθημερινής ζωής. Αυτά τα έχουμε λύσει με τα καθήκοντα.


Μου αρέσει αυτό το "κρυφτούλι" . Ήταν τόσο χαριτωμένα όταν πήγα προς το Κ.Ε.Μ.Κ ( Κουτί Επικοινωνίας Με Κυρία - ναι γιατί εμείς μάθαμε και τα αρκτικόλεξα πριν λίγες μέρες) και κοιτούσαν με αγωνία αν θα το ανοίξω , αν θα πάρω τα γράμματα. Αν "πετύχει" θα μάθω πολλά πράγματα για τους μαθητές μας μα και για μένα. Θα μάθουμε να εκφραζόμαστε και γραπτά για όσα νιώθουμε , θέλουμε, ονειρευόμαστε, διεκδικούμε....

Τους είχα μια έκπληξη ακόμα. Απάντησα σε όσα μου έγραψαν στο κενό μου και τους τα έκρυψα μέσα σε μπουφάν, κασετίνες , τσάντες ....

Αναμένω αντιδράσεις....τη Δευτέρα :)


Φωτογραφία του κουτιού τη Δευτέρα. Αυτή η ξεχασιάρα η κυρία ξέχασε να βγάλει :)

Καλό Σαββατοκύριακο ( εγώ φεύγω για σεμινάριο)






20 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία ιδέα!
    αναρωτιέμαι τι θα γίνει αν κάποιος μαθητής αποφασίσει να ανοίξει κρυφά το κουτί...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Wallace καλησπέρα,
      Και εγώ το έχω σκεφτεί αλλά γενικά δεν είναι παιδιά που ανακατεύουν και πειράζουν πράγματα μέσα στην τάξη.
      Επίσης μέσα στη τάξη δεν είναι ποτέ μόνα τους. Βγαίνω πάντα τελευταία , μπαίνουμε μέσα μαζί για λόγους ασφάλειας. Οπότε και απο αυτή την πλευρά είμαστε καλυμμένοι

      Διαγραφή
  2. Kαταπληκτική ιδέα Άννα μου!!!
    Πολύ τσαχπίνικη και παιχνιδιάρικη!
    Και φαντάζομαι πως θα έχει αποτελέσματα...
    και για μας και για τα παιδιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ιωάννα μου καλησπέρα,
      Ευχαριστώ κορίτσι :) Σιγουρα έχω να μάθω πολλα μέσα απο αυτό.
      Θα σε ενημερώσω για τα αποτελέσματα

      Διαγραφή
  3. Χα! Είχαμε κι εμείς τέτοιο κουτί; Το είχες δει το ποστάκι που έλεγα ότι μου άφησαν σημείωμα συγκινητικό, όταν ε΄χιε πεθάνει ο πατέρας μια φίλης μου;
    Το πιο αστείο ήταν βέβαια ένα σημείωμα που μου άφησε κάποιος, όπου είχε κόψει γράμματα από εφημεριδα και τα κόλλησε, για να μην καταλάβω ποιος είναι =Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Λίνα μου,

      Θυμάμαι το γραμματάκι ναι :)
      Και μόλις κατάλαβα πως ίσως απο σένα είχα πάρει εκείνη την ιδεα...Ξέρεις πως είναι αυτα..Βλέπεις ακους κάτι το κρύβεις κάπου μέσα σου και ξαφνικά καποια στιγμη κάνει ένα τσουπ και βγαίνει :)

      Αυτο με εφημερίδα πολυ πολύ καλό!!!
      Θα τους το δώσω σαν ιδέα κάποια στιγμή

      Διαγραφή
  4. Ιδεάρα!!!!!!!!!!!!!!!!!! Κλέβω και εφαρμόζω πάραυτα!!!! χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα! Από προχθές σκεφτόμουν να τους δώσω ένα χαρτάκι για να μου γράψουν ό,τι θέλουν, αλλά αυτό με το κουτί είναι εξαιρετικό. Θα το ντύσω και με παραμύθι... Να 'σαι καλά, Αννούλα που μοιράζεσαι ιδέες!!!

    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κλέψε κλέψε και εφάρμοσε...
      Οι ιδέες πρέπει να ανακύκλώνονται και να επαναχρησιμοποιούνται!!!
      Γι αυτο ακριβώς τις μοιραζόμαστε!!!
      Φιλακια μικρή!!!

      Διαγραφή
  5. Πολύ ευφάνταστη ιδέα και αποτελεσματική στην έκφραση των παιδιών νομίζω.

    Φιλιά θαλασσένια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγω το ίδιο πιστεύω θαλασσένια μου...
      Ελπίζω να πάρουμε πραγματα μέσα απο αυτο και εγώ και τα παιδιά

      Διαγραφή
  6. καταπληκτική ιδέα. Μπράβο! θα την μεταβιβάσω στην αδελφή μου που δουλεύει σε σχολείο στην Αμερική, να δούμε πώς θα αντιδράσουν τα Ελληνοαμερικανάκια :))))

    Και θα την εφαρμόσω και στο σπίτι αν και φοβάμαι πως θα γεμίσει το κουτί με Τρομερά παράπονα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Τρομερή μαμά :)
      Αυτές οι δραστηριότητες είναι οι καλύτερες μου...Μαθαίνεις τόσα πολλά για σένα , για τα παιδια σου.Σιγουρα καποια λαθη τα κανω εγω και τα παιδια είναι βλέπουν , κρίνουν, καταλαβαίνουν :)

      Φιλακια

      Διαγραφή
  7. μακάρι να είχα και εγώ τέτοιους δασκάλους και καθηγητές!!!!!

    σε φιλώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ζαχαρούχα...
      Προσπαθώ όσο μπορώ....και εύχομαι τα παιδιά μου όταν μεγαλώσουν να με θυμούνται με αγάπη :)

      Διαγραφή
  8. Ωραία ιδέα! Εύχομαι πάντα να έχεις έτσι όρεξη και να σκέφτεσαι δημιουργικά παιχνιδάκια! Είναι σημαντικό που τους δίνεις την ευκαιρία να πάρουν το λόγο και να πουν πράγματα που τους απασχολούν, έστω και ανώνυμα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eυχαριστώ Δανάη μου,
      Πιστευω θα την εχω την ορεξη και ας συμβαίνουν όσα συμβαίνουν γύρω μας.
      Σήμερα ενα γραμματακι μικρής μου έδωσε πάλι μια γροθιά στο στομάχι :(

      Διαγραφή
  9. Φαντάζομαι ότι στις 14 Φεβρουαρίου, το κουτί θα γεμίσει καρδούλες !!!!! Πολύ ωραία ιδέα !!! Είναι πιο εύκολο για όλους, μικρούς και μεγάλους να εκφράσουν ότι νιώθουν, σε ένα κομμάτι χαρτί !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στις 14 ε;;Δε το είχα σκεφτεί αυτό , όλο και κάτι θα γράψουν....
      Σιγουρα για όλους είναι πιο εύκολο να εκφράζονται σε ενα κομμάτι χαρτί. Ηδη μου εχουν γράψει πράγματα που θα ηταν δύσκολο να μου τα πουν

      Διαγραφή
  10. Άννα τι καταπληκτική ιδέα! Μου άρεσε πολύ και νομίζω πως θα την υιοθετήσω, όταν με το καλό μεγαλώσουν τ' αγόρια μου!
    Επίσης να σου πω(κι εδώ)ότι σοκαρίστηκα με το Ο γραμμένο στο κεφάλι των παιδιών, απαράδεκτο... Έμεινα άφωνη.
    Ελπίζω να έχεις αντοχές (κυρίως η τσέπη σου) για να συνεχίσεις στο ίδιο επίπεδο με τους μαθητές σου που σ΄αγαπούν τόσο!
    Σε εκπαιδευτικούς σαν εσένα εναποθέτουμε τις ελπίδες μας...
    Κι εγώ χάρηκα που βρεθήκαμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Και στα παιδιά μου αρέσει πολύ και συνεχίσουν να μου γράφουν συχνά...
    Αυτό με το 0 είναι ο,τι χειρότερο έχω δει να κάνει δασκάλα :(
    Όταν ξεκίνησα να δουλεύω είχα συναντήσει τη δασκάλα μου στο δρόμο...
    Μου λέει : "Αχ Αννούλα μου, έγινες δασκάλα, σαν και εμένα ε;;"

    Δεν είπα κάτι αλλά αυτο που σκέφτηκα ήταν "Ευτυχώς όχι σαν εσένα..."

    Και χαίρομαι που οι μαθητές μου Λύκειο πια δεν αλλαζουν πεζοδρόμιο όταν με βλέπουν....
    Ή μάλλον αλλάζουν για να ερθουν στο δικο μου να τα πουμε απο κοντα
    :)
    Και αυτο ειναι ο,τι καλυτερο μπορεί να βιώσει μια δασκάλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή