21 Νοεμβρίου 2008

Χρόνια Πολλά Μαρία!!!


Φίλη μου απο σχολείο η Μαρία...


Μετράμε ήδη 12 χρόνια φιλίας....
Πηγαίναμε μαζί και στο ίδιο γυμνάσιο αλλά δεν κάναμε παρέα, μέχρι μια μέρα που ξεκινησαμε να πάμε μαζί φροντιστήριο...
Σεπτέμβρης ήταν θυμάμαι...
Και επιασε μια μπορα...Καταλήξαμε στην καφετέρια "φροντιστήριο" και φύγαμε μετά απο κάτι ώρες....
Η Μαρία λοιπόν...
Που μπορεί να μη τη βλέπω πολυ συχνά αλλά οταν βρισκόμαστε μπορώ να της πω τα πάντα...
Που με καταλαβαίνει και με νιώθει..
Που με εχει δει να κλαίω και να χτυπιέμαι για ένα άντρα...
....που χαιρεται οταν ολα μου πάνε καλά...
Που σήμερα δεν θα καταφέρω να είμαι οπως κάθε χρονο σε γιορτη της...Ξερει ομως το λόγο και θα μου θυμώσει..
Θα με καταλάβει γιατί και αυτή το ίδιο θα έκανε στη θέση μου...

Μαράκι εύχομαι
μάτια γλυκά να βρεις σαν τα δικά σου
και μια πραγματοποίηση σε όλα τα όνειρα σου...


Σου ευχομαι το καλυτερο...γιατι απλα σου αξίζει...


Χρόνια Πολλά και σε όλες τις Μαρίες που γιορτάζουν σήμερα...Σημερα στην Κρήτη γιορτάζουν οι Μαρίες οι ελεύθερες....
Ενα ιδιαίτερο Χρονια Πολλά και στη Μαρία τη φίλη που απέκτησα στο Πανεπιστημιο...

Σας φιλώ

Καλό βράδυ....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου