23 Ιουλίου 2008

Το μαγικό τζίνι

O Μανώλης (άντε βρε άρχισα να το γράφω με ω) με κάλεσε με πολυ δημοκρατικές διαδικασίες σέ ένα ακόμη παιχνίδι.



Αντιγράφω από το άρθρο του που το αντέγραψε απο τη Σοφία τους κανόνες.



"Βρίσκω λέει ένα τζίνι, το τρίβω και αυτό μου δίνει την δυνατότητα να κάνω τρεις ευχές! Όχι!!! Δεν είναι ένα συνηθισμένο τζίνι, από αυτά που συναντάμε καθημερινά! Είναι εξελιγμένο, ίσως μεταλλαγμένο! Γιατί το λέω αυτό; Γιατί δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω και τις τρεις ευχές για μένα! Η πρώτη είναι για μένα, η δεύτερη για κάποιον που αγαπώ και η τρίτη για έναν εχθρό μου!" ( Έεεελα Χριστέ!!!)



Για μένα

Ευχομαι ότι ευχομαι να πραγματοποιειται...(καλά καλά θα σοβαρευτώ...)


Να είμαι υγιής, να έχω πάντα δίπλα μου ανθρωπους που αγαπώ και με αγαπάνε και να γινω μια καλη δασκαλα που θα τη θυμουνται οι μαθητες της με αγαπη μετα απο χρονια.... (1 ευχή θεωρείται αφού είναι στην ίδια πρόταση εεε;;;)

Για αυτους που αγαπώ


Να εχουν υγεία και να είναι πάντα καλά σε ολους τους τομεις της ζωης τους.


Στους εχθρους...

Δε ξέρω αν έχω εχθρους...Σίγουρα έχω ανθρωπους που αγαπησα, εμπιστευτηκα, έδωσα και πήρα πολλά και στο τέλος με πλήγωσαν, με πρόδωσαν...

Με κάποιους απο αυτους πέρασα απο τη φάση αγαπης στη φάση μίσους...Τώρα έσβησε και αυτο και απλα αγνοώ καν την υπαρξη τους...



Τι ευχομαι λοιπον σε αυτους;

Εγω θα γινω καπως κακια...

Εύχομαι κάποια στιγμή στη ζωή τους να νιώσουν για κάποιον άνθρωπο ότι ενιωσα και εγω γι αυτους. Και αυτος ο καποιος να τους φερθει οπως μου φερθηκαν...Αυτο μονο...


Επειδή είναι καλοκαιράκι και δε ξέρω ποιος εχει ορεξη για παιχνιδάκι αφήνω την πρόσκληση ανοιχτή...

Οποιος θελει μπορει να παιξει....

4 σχόλια:

  1. Η τελευταία ευχή είναι η καλύτερη.!
    καλά μπάνια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πέρασα να αφήσω ένα λουλούδι!
    Φιλάκια και καλά μπάνια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εσύ παραέγινες κακιά! Σ' ευχαριστώ που έπαιξες Αννούλα μου(και που επιτέλους γράφεις το όνομά μου με "ω") ;-)
    Καλό βραδάκι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλα μπανια και νασαι παντα γερη και δυνατη να ξεπερνας πραγματα ,ανθρωπους και γεγονοτα στην ζωη σου...

    την καλησπερα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή