31 Δεκεμβρίου 2007

Το μπλογκάκι μου!!!

Εδώ και καιρό σκεφτόμουν να φτιάξω και εγώ ένα blog...
Δεν είχα σκεφτεί τι και πως απλα έλεγα θα φτιάξω και εγώ ένα...
Ηρθε ο αγαπητός ξάδερφος που είναι ειδικός στα πισι μου λέει άντε να το φτιάξουμε ,αλλά εγώ δεν αποφάσιζα..Έτσι σήμερα την τελευταία μέρα του 2007 εκεί που χάζευα στον υπολογιστή είπα να κάνω μόνη μου την προσπάθεια!!!
Ε τελικά νομίζω τα κατάφερα (είδες ξάδερφε; απο σενα πήρα...)
Ε σιγά σιγά θα το περιποιηθώ καλύτερα!Απο το νέο έτος!
Αντε να δω θα μου κάνει καποιος ποδαρικό;;;
Κερνάω ξεροτήγανα!
Σας χαιρετώ....
ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΣΟΥΠΕΡ ΑΠΟΨΕ!!!ΚΑΛΗ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ (αν τυχει και με διαβάσει κανείς, που χλωμό το κόβω..)

7 σχόλια:

  1. Καλημέρα!! Καλή χρονιά!!! Μπήκα με το δεξί και ελπίζω να σου φέρω γούρι!! Καλή αρχή λοιπόν... ξεροτήγανο φυσικά΄και θα πάρω ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστώ Λαχανάκι για τις ευχές και το ποδαρικό.
    Καλή Χρονιά και σε σένα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Kαλορίζικο, καλορίζικο :))

    με όμορφα γραψίματα πάντα :))


    (βάλε κι ένα email για την έκπληξη που σου ειχα πει :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τώρα είδα το σχόλιο σου..
    Αν ήξερα και που πρέπει να βάλω το μαιλ..Θα το ψάξω...Διαφορετικά θα ζητήσω βοήθεια...Και αν δεν βρω τον ξάδερφο, μάντεψε απο ποιον θα ζητησω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή χρονιά και σε σένα!!!
    Καλή αρχή για κάθε τι θετικό
    που γίνετε!!!
    Καλή αρχή και σε μένα που έκανα ακριβώς ότι έκανες και εσύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Με γεια το μπλοκάκι σου! Να το χαίρεσα και να το βλέπεις να μεγαλώνει και να ομορφαίνει κι αυτό μαζί σου!
    Να' χουμε μια υπέροχη και δημιουργική χρονιά!
    Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. karaflokotsifa Καλή χρονια και σενα..Που μπορώ να βρω το blog σου ;Κανω κλικ σε ονομα σου αλλα τιποτα...
    Γραψε μου να ερθω και στο σπιτικο σου!

    Κουκουβαγια ευχαριστω για τις ευχες και για το περασμα σου..Καλή χρονια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή