5 Ιανουαρίου 2008

Πότε ανοίγουν τα σχολεία;

Είδε κανείς σήμερα στον Alpha την πρωινή του εκπομπή;

Με πήραν 2 γονείς τηλέφωνο και μου είπαν πως στον Αlpha είχαν μια διαφωνία για το πότε ανοιγουν τα σχολεια. Δευτέρα ή Τρίτη;

Και τελικά κατέληξαν σε συμπέρασμα πως ανοίγουν Δευτέρα!

Εγώ δε το άκουσα με αυτάκια μου αλλά 2 γονείς και να παράκουσαν ;Δε ξέρω γι αυτό ρωτάω αν το άκουσε και άλλος.

Η μια μάλιστα μου λεει :

-Εγώ Δευτέρα θα τον φέρω. Αφου το ειπαν σε τηλεόραση.

-Τρίτη ανοίγουμε , απαντώ.

-Δευτέρα αφου το ειπε Αλφα.

-Τριτη , το λέει υπουργειο.

-Δευτέρα αφου στην τηλεόραση ξέρουν. Εγω θα πάρω και την Κ.. να της το πω.

-Μα αφου σας λέω Τριτη ανοίγουμε.

-Εγώ θα τον φέρω Δευτέρα.

-Καλά όπως θέλετε. Εγώ ανοίγω Τρίτη. Τωρα αν είναι εκεί Αλφα να ανοιξει καλώς!

11 σχόλια:

  1. Εγω δεν άκουσα τον Αλφα και μάλιστα έψαχνα να βρω τρόπο να μάθω πότε ανοίγουν! Είσαι 100% σίγουρη για Τρίτη???
    Ελένη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σου Ελένη..

    Αν θες για σιγουρια δες και σε σελίδα Υπουργείου
    http://www.ypepth.gr/el_ec_page47.htm

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωραία η κυρία! ντε και καλά την Δευτέρα....τίποτα αστροπελέκια θά'χει η έρμη και δεν βλέπει την ώρα να τα παρκάρει στο σχολείο....ΧΑΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν φταίει η κυρία με τα αστροπελέκια. Φταίει η δημοσιογραφική ανευθυνότητα, που πλέον δεν κάνει ούτε την στοιχειώδη διασταύρωση των πληροφοριών που μεταδίδει, με αποτέλεσμα την σύγχυση.

    ΥΓ: Άννα, αν δεν είναι μεγάλο πρόβλημα για σένα, μην ζητάς λεκτική επαλήθευση από όσους θέλουν να σχολιάσουν τις αναρτήσεις τους, γιατί δημιουργεί προβλήματα στα τυφλά άτομα που "βλέπουν" μέσω ειδικού πληκτρολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φώτη έχεις δίκιο!Εστειλα μαιλ στην εκπομπη εκείνη τη μέρα τους εδωσα και ενα λινκ με διευθυνση Υπουργειου παιδειας για να ενημερωθούν.
    Μου απάντησαν και μου είπαν πως έκαναν λάθος και θα το διορθωναν στην εκπομπή της Κυριακής.
    Οσο για το άλλο που μου είπες δεν ξέρω απο που το ρυθμίζεις. Μπορείς να με κατατοπισεις για να το διορθώσω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φωτη κάτι αλλαξα σε ρυθμίσεις σχολιων αλλά δεν ξερω κατα πόσο εκανα αυτο που μου ειπες.
    Αν δεις μηνυμα μου ενημέρωσε με!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλώς σε βρήκα!

    Στέλιος

    (Απο Ηράκλειο είσαι?)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γεια σου Στελιο!
    Απο Ιεράπετρα είμαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τυπικη περίπτωση ελληνικης ηλιθιοτητας.
    Πριν πολλα χρονια τα σχολεια ανοιγαν στις 8 Ιανουαριου. Μετα ανοιγαν 7 Ιανουαριου.
    Τα τελευταια χρονια ανοιγαν παλι 8 Ιανουαριου.
    Σε σοβαρα κρατη την ημερα που σταματουν τα μαθηματα, οι μαθητες γνωριζουν και ποτε θα επιστρεψουν στο σχολειο.
    Στην Ελλαδα . . . μα ειπαμε σε σοβαρα κράτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. telika pote anoigoun ta sxolia;;;;;;;(gumnasia)

    ΑπάντησηΔιαγραφή