8 Δεκεμβρίου 2015

Να μαι πάλι!

Αν και έχω άπειρο ελεύθερο χρόνο έχω πάρα πολύ καιρό να γράψω.
Φέτος είναι η πρώτη χρονιά μετά απο καιρό που δεν μετράω τις μέρες αντίστροφα για τις διακοπές. Πέρυσι το να ξυπνάω κάθε μέρα στις 6 και να μαι στο δρόμο στις 6.30 για μένα ήταν τρελή κούραση. Πριν βιαστεί κάποιος να πει "καλά κοπέλα μου, ξέρεις τι ώρα φεύγουν άλλοι" να θυμίσω πως μεγάλωσα και έμενα στην επαρχία μέχρι προσφάτως. Εκεί που φεύγεις απο το σπίτι σου 5 λεπτά πριν απο το ραντεβού σου. Φέτος λοιπόν γύρισα πάλι στα δεδομένα επαρχίας.
Το σχολείο είναι απο το σπίτι μόλις 300 μέτρα. Τέρμα το πολύ πρωινό ξύπνημα, το άγχος να προλάβω το λεωφορείο, οι απεργίες, οι στάσεις...Φεύγω απο το σπίτι χωρίς καν να κοιτάξω το ρολόι και επιστρέφω επίσης σε 5 λεπτά. Νιώθω λοιπόν πολύ ξεκούραστη. Για μια ακόμα φορά είμαι τυχερή γιατί πέτυχα ένα σχολείο με πολύ καλό διευθυντή και με πολύ καλούς συναδέλφους. Ετσι λοιπόν φέτος δεν μετράω...Καλά για να είμαι ειλικρινής ανυπομονώ να πάμε Κρήτη!

Στο σχολείο όλα κυλούν καλά και με τα μικρά. Μαθαίνουμε να γράφουμε, να διαβάζουμε. Πολύ άγχος η κυρία βέβαια αλλά εντάξει είναι λογικό. Μόνο όποιος έχει πάρει Α τάξη μπορεί να με καταλάβει.
Αυτές τις μέρες ετοιμαζόμαστε για τη Χριστουγεννιάτικη Γιορτή μας, στολίζουμε , ζωγραφίζουμε, γράψαμε γράμμα στον Αη Βασίλη....και φυσικά γεμίζουμε την κυρία με αγκαλιές, φιλιά και αγάπη!!!

Πριν καιρό μία μικρούλα σηκώνει το χέρι και μου λέει "Κυρία μπορώ να σου κάνω μια αγκαλίτσα"

Ε εννοείται πως είπα ναι. Απο τότε σε πολλές στιγμές σηκώνονται χωρίς να πουν κάτι μου ρίχνουν μια αγκαλιά και ξανακάθονται. 

Ένας μικρός μου έφερε δώρο μια ξυστρα-υδρόγειο σφαίρα. Μου λέει "Κυρία την είδα στο βιβλιοπωλείο και σας σκέφτηκα γιατί είστε όλος ο κόσμος μου και η καλύτερη δασκάλα στον κόσμο. Γι αυτό σας πήρα δώρο τη Γη"








Σας χαιρετώ για την ώρα. Δε θα πω απο τώρα Καλές Γιορτές ώστε να κάνω ξανά ανάρτηση πριν τα Χριστούγεννα!!!


5 σχόλια:

  1. Πω πω μόλις μπήκα για να δω αν έχεις γράψει κάτι καινούριο! Αγάπη, αγάπη, αγάπη! Κάθε χρονο παίρνεις όση περισσότερη μπορείς και ποτέ δεν τελειώνει! Είσαι πολύ τυχερή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρονια σου πολλα και καλα!!!
    Περασα μετα απο πολυ καιρο για να σου ευχηθω Υγεια πανω απ ολα!!!!
    Εύχομαι η μαγεία των Χριστουγέννων να μας αγγίξει όλους και να μας δώσει το χαμόγελο και καθετι που χρειαζόμαστε για να είμαστε ευτυχισμένοι στη δύσκολη καθημερινότητα αυτής της εποχής.
    ˛.°★。˛ΟΜΟΡΦΑ ��˛ ΜΑΓΙΚΑ ��˛ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ°.★* *
    ˛°_██_*。*./ \ .˛* .˛.*.★* *★ 。**
    ˛. (´• ̮•)*˛°*/.♫.♫\*˛.* ~`˛_Π_____. * ˛*
    .°( . • . ) ˛°./• '♫ ' •\.˛*../______/~\*.
    *(...'•'.. ) *˛╬╬╬╬╬˛°.|田田 |門|╬╬╬-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είσαι τυχερή γιατί παίρνεις τα πιο πoλύτιμα δώρα!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και για τα σχόλια σας!
    Οπως καταλάβατε τελικά δεν έκανα ανάρτηση πριν τα Χριστούγεννα!
    Καλή χρονιά σε όλους!Με υγεία, αγάπη και πολλά χαμόγελα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή