8 Οκτωβρίου 2011

Η αγάπη δεν έχει περικοπες....

Η σχολική χρονιά φέτος ξεκίνησε δύσκολα....Όμως τα καταφέραμε...Τα μαθήματα προχωράνε κανονικά και χωρίς τα βιβλία...Περισσότερη δουλειά για μένα, περισσότερη σπατάλη χαρτιού αλλά όλα βαίνουν καλώς...
3 παιδιά από την τάξη μου έφυγαν φέτος...Δε τα γνωρισα....Εφυγαν χωρίς καν να ενημερώσουν το σχολείο...Οι γονείς τους δεν είχα πλέον δουλειά και έφυγαν...Τα 2 γύρισαν στη χώρα τους , το ένα έφυγε για άλλη πόλη της Ελλάδας....

Τα πράγματα έχουν ζορίσει φέτος...Για όλους. Στο γραφείο δεν είμαστε όπως άλλες χρονιές....Αγχος , αβεβαιότητα, ανασφάλεια...

Κάποιες φορές αγχώνομαι, αλλες φορές με πιάνει και λέω "ας το πάρει η τράπεζα το σπίτι, δε θα πεθάνουμε κιόλας" Ας το παρει να πληρώνει και το χαράτσι της ΔΕΗ, ας πληρώνει και τα κοινόχρηστα...Τι να κανεις;;; Αφου αυτοι εκεί πάνω ζουν εκτός πραγματικοτητας;

Στο σχολείο λοιπόν ......

Πριν 2 χρόνια είχα γράψει γιατί είναι όμορφο να είσαι δασκάλα ....Τίποτα δεν έχει αλλάξει απο τότε...Ή μάλλον εχουν προστεθεί κάποιοι λόγοι παραπάνω....Επειδή λοιπόν τα παιδιά και η αγάπη τους είναι το μόνο που μου δίνει δύναμη να συνεχίζω και έτσι γιατί το διάβαζα πριν και ήθελα να το μοιραστώ ξανά μαζί σας  γράφω ξανά κάποια απο αυτά εδώ προσθέτοντας κι αλλους λόγους....

Είμαι δασκάλα και ειναι όμορφο
...να έρχονται οι παλιοί σου μαθητές να σε αγκαλιάζουν ,να σε φιλάνε, να σου λένε πως σε αγαπάνε και θέλουν να τους κάνεις μάθημα πάλι..
 
...Να έρχονται σε σενα να τους ανοιγεις το μπουκαλάκι το νερό γιατί η κυρία όλα τα μπορεί....

Να τους μαθαίνεις να δένουν τα κορδόνια τους

Να ακους καθε πρωί "κυρία είσαι πολύ όμορφη" ενώ εσυ νιώθεις χάλια.

Να καταλαβαίνουν το καινουριο άρωμα σου και το καινουριο lip gloss.

Nα κόβεις απλά τις άκρες απο τα μαλλιά σου και όλα να ναι "μεγιές κυρία" ενω κανεις αλλος δεν το είχε παρατηρήσει.

Να θέλουν να παντρευτείς πιο πολύ και απο οσο θελει η μαμα σου.

Να θέλουν να κάτσουν όλα κοντά στην έδρα.
Οταν παίζετε μαζί να θέλουν να σου κρατούν το χέρι στον κύκλο.

Να σε κοιτάνε με ορθάνοιχτα μάτια να δείχνεις που είναι η Ικαρία που πήρε το όνομα της απο τον Ικαρο.


Να σου δίνουν  μια αγκαλιά ενώ τους διορθώνεις το γραπτό.

Να κλαίνε και να βρισκουν καταφύγιο στην αγκαλιά σου.

Να χτυπάνε το διάλειμμα και να θέλουν μόνο εσένα να τους καθαρίζεις την πληγή.

Να έχετε σχολάσει στις 1.15 και στις 1.20 να σε βλεπουν στο δρόμο και να σε χαιρετάνε...Και στις 1.22 και στις 1.25.


Να ζωγραφίζουν και στο τέλος ολες οι ζωγραφιές να ναι για σενα και με αφιέρωση.

Να μαθαίνουν όλα τη διαίρεση και να ξερεις πως τα βοήθησες εσύ.

Οταν κάτι σε απασχολεί να το καταλαβαινουν και να σου λένε "τι έχεις κυρία;"

Να σε καλούν στα πάρτυ τους.

Να ετοιμάζουν πάρτυ εκπληξη για τα γενέθλια σου
Να θέλει ένας μαθητής σου να σε παντρευτεί και να το ανακοινώνει παντού


Να παίρνεις πολλές  ευχές απο μια γιαγιά για ό,τι κανεις για το εγγόνι της.


Να χαίρονται που πλησιάζει η γιορτή σου.

Να τα μαλώνεις και να σε αγαπάνε

Να τα μαλώνεις και πάλι να εισαι η καλυτερότερη δασκάλα.

Να θυμουνται να πετάνε τα άχρηστα-χρησιμα στην ανακύκλωση.

Να παίζουν το διάλειμμα όλα μαζί αγαπημένα.

Να είσαι στην αυλή να κρυωνεις και να σου φερνει ενα μικρο το μπουφαν του "παρτο κυρία εγω δεν κρυώνω γιατι τρέχω"

Να σου λένε οι γονεις "ευχαριστω"
Nα σε λένε καταλάθος μαμά

Να σου λένε τα μυστικά τους.


Να θέλουν να σου πάνε την τσάντα στο γραφείο για να μην κουράζεσαι.

Να σου φτιάχνουν πάνω στην έδρα τα βιβλια της ημέρας.

Να σου προσφέρουν κάτι απο το φαγητό τους.

Να "σκοτώνονται" για το ποιος θα σου δανείσει το ψαλιδάκι του


Να σου λένε πως σ αγαπουν πολυυυυυυυ...

Να σου λένε πως σε αγαπούν οπως τη μαμα τους.

Να γράφουν πως απο ολο τον κοσμο εχουν εμπιστοσύνη στους γονεις τους και στην δασκάλα τους...

Να σου λένε πως όταν μεγαλώσουν θέλουν να γίνουν δάσκαλοι και δασκάλες

Να σε αγκαλιάζουν τόσο σφιχτά που δεν μπορείς να αναπνεύσεις....


Να λάμπουν απο χαρά όταν παίζεις μαζί τους στην αυλή....

Να τρώτε μαζί υγεινό πρωινό στην τάξη

Να φτιαχνετε μαζί κουλουράκια ....

Να σου λενε τι ονειρο είδαν χθες....

Να ρωτάνε τι γνώμη σου για το τι δωρο θα παρουν στο συμμαθητη τους που εχει γενεθλια

Να σταματά ενα παιδι να βλεπει την Παττυ επειδή του είπες πως εσυ δε το βλεπεις και δεν ειναι καταλληλο για την ηλικα τους

Να το πειθεις να παει οφθαλμιατρο και η μαμα να ρωτά "μα τι της ειπεςςς;;;"



Είναι τόσα πολλά, είναι τόσες πολλές οι στιγμές που θα μπορούσα να γράφω για ώρα....
Το πιο ομορφο ειναι πως όλα αυτα τα ζω με καθε ταξη που εχω παρει....Σκεφτόμουν πριν πως εχω γνωρισει 135 παιδιά στα 9 χρονια που δουλευω...Και εχω κουτιά ολοκληρα με ζωγραφιές, γράμματα, κάρτες....που πολλές φορές με πιάνει και τα ανοίγω και διαβάζω και θυμάμαι....
Τα πρωτα μου παιδακια εδω στην πολη μου πανε τωρα Α Λυκειου...Πόσο γέμιζω απο χαρά οταν με χαιρετάνε, με ρωτάνε τι κάνω, σε ποιο σχολείο είμαι...(.Σε 2 χρονια με βλεπω και εμενα να περιμένω ξανά με αγωνία τα αποτελεσματα των πανελλαδικών....)

Αυτά  ειναι στην τελική που αξίζουν στη δουλειά μας...Σε καμια δουλειά πιστευω δεν παιρνεις τόση πολυ αγάπη....δε δενεσαι τόσο πολύ!
Και οσο και αν μας κοβουν τα επιδοματα την αγαπη των παιδιων δεν μπορουν να την κοψουν....Και ειναι ενα συναισθημα που εσεις εκει πανω που μας εχετε κανει ανω κατω τη ζωη δεν μπορειτε να το νιωσετε....Τα παιδια σε αγαπανε χωρις ανταλλαγματα...Το μονο που θελουν ειναι αγαπη και ασφαλεια...Και την αγαπη δεν μπορεις να την αγορασετε με τον βουλευτικο σας μισθο...


Οσο και μου κοψετε το μισθό, οσο και αν απαξιωνετε τη δουλεια μου, εγώ  παντα θα εχω γεματη αγκαλιά,  πολυχρωμες ζωγραφιές για να γεμίζω το δικο σας γκρίζο ....



59 σχόλια:

  1. Έτσι είναι, Άννα. 9 χρόνια εσύ, 11 εγώ και οι θύμησες αυξάνονται με γεωμετρική πρόοδο. Φέτος που έχω πρώτη τάξη για μια ακόμη φορά (5η συνολικά)έγινα άλλος άνθρωπος. Μου ταιριάζουν πολύ οι 4 πρώτες τάξεις, ίσως επειδή δεν αντέχω δίχως αθωότητα. Να είμαστε γεροί, να παλεύουμε, να αντέχουμε όλους και όλα. Κι όταν έχουμε κάποιον να μας αγαπά, τότε δυναμώνουμε ακόμη πιο πολύ. Φιλιά από τη Νίσυρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Άννα συνέχισε γερά!Αυτή θα είναι η απάντησή μας στην προσπάθειά τους να μας εξευτελίσουν.Και είμαι σίγουρη ότι στο τέλος εμείς θα βγούμε κερδισμένοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολυ συγκινηση μεσα απο αυτο το κειμενο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. έτσι είναι, είτε με μικρά παιδιά ασχολείσαι, είτε με μεγάλα, δεν πάυουν να είναι παιδιά και όπως κι εσύ, έτσι κι εγώ, αυτή τη δουλειά μου δεν θα την άλλαζα για τους λόγους που γράφεις και για 1002 άλλους. καλή χρονιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ συγκινητική ανάρτηση, πολύ αληθινή και πραγματικά απαραίτητη σε μια τέτοια περίοδο που όλοι μας είμαστε λίγο πεσμένοι λόγω των συνθηκών...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι θα γίνει, ρε συ; Θα μπαίνει η μια στο μπλογκ της άλλη και θα κλαίει; :) Η λίστα θα μπορούσε άνετα να 'ναι και δικιά μου. Το ξέρεις αυτό και όσοι συνάδελφοι διαβάζουν, το ξέρουν και οι ίδιοι. Αλλά εμείς έχουμε και από τους... άλλους στο σχολείο, που με βλέπει ο άλλος προβληματισμένη και αγχωμένη με τα 26 στην τάξη και μου λέει "Σου κόπηκε ο τσαμπουκάς, ε; Σου 'χουν κόψει και το κίνητρο να δουλεύεις..." Τι να του πεις του @%@$% ; Ότι το δικό σου κίνητρο δεν μετριέται σε ευρώ ούτε και υπάρχει περίπτωση να περικοπεί; Δε θα καταλάβει. Απλά, θλίβεσαι. Αλλά συνεχίζεις, έτσι, σε πείσμα, μπας και φανεί η διαφορά.

    Την καλημέρα μου! Καλή μας συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Νίκο μου καλημέρα,

    Εχω πολλά χρόνια να πάρω πρωτάκια γιατί στην επιλογη τάξης είμαι κάπου στη μέση...Την λατρευω αυτη την ταξη οσο ζορικη και αν ειναι....
    Βεβαια και η Γ ταξη που εχω φετος ειναι η αγαπημενη μου.Την Ε δε τη "συμπαθω" δε μου αρεσουν βασικα τα βιβλια της...Μαθηματικα , Γλώσσα, Ιστορία...Μπορει να κανω και λαθος αλλα την εχω παρει στραβα.

    Την καλημερα μου .....Ηρθε και εδω το φθινοπωρο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μακαρι Απογνωση ( αχ ετσι νιωθω απογνωση)
    Θελουν να μας τσακισουν.Οικονομικα το καταφεραν...Την αγαπη μας γι αυτο που κανουμε δε μπορουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Mairylicious αυτό ακριβώς...και χαιρομαι που δεν ειμαι μονη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. phlou flis οι λογοι ειναι πολλοι...οντως και θελει να γραφεις πολλες αραδες για να τους γραψεις ολους...
    Κάθε λεπτο σου δινουν και απο ενα λογο....Οποτε συνεχιζουμε...Καποιοι δεν θα μπορουν ομως να συνεχισουν και δε τους κατηγορω.Αν παιρνεις 660 και εισαι χιλιομετρα μακρυα απο το σπιτι σου απλα δε θα βγαινεις...Προβλεπω του χρονου να μην εχουν πολλα παιδια δασκαλο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σε ευχαριστω Ιωαννα...Απο οσα ειδα στο ιστολογιο σου βλεπω εισαι και εσυ μια απο τους πολλους ευτυχως εκπαιδευτικους που αγαπανε αυτο που κανουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μαριλία δεν έρχεσαι καμιά βόλτα να κλαίμε απο κοντα!!!
    Αυτο το εργακι με καποιους "συναδελφους" ειναι γνωστό και δεν εχει να κανει με τις περικοπες στο μισθο ετσι ηταν παντα και θα ειναι...
    Εκεινοι χάνουν, οχι εμεις, απλα δε ξερω αν θα το καταλαβουν ποτε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πέρασα να σου πω μια καλησπέρα Άννα!
    Πολύ συγκινητική η ανάρτηση σου!
    Έτσι αισθάνομαι και εγώ με τα παιδάκια μου, αν και κατά πολύ μικρότερα από τα δικά σου!

    Να είσαι καλά!!
    Καλή Δύναμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Tα παιδάκια και τα μικρά και τα μεγαλα καταλαβαινουν...ισως περισσοτερα απο τους "μεγαλους"

    :)

    Να εχεις μια ομορφη εβδομαδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μπορεί δασκάλα σε δημοτικό να μην είμαι, αλλά ως καθηγήτρια ξένης γλώσσας σε φροντιστήριο εισπράττω ακριβώς την ίδια αγάπη που λες και σε καταλαβαίνω απόλυτα! Τι κι αν βλέπω κάθε παιδί το πολύ 4 ώρες την εβδομάδα, κάθε χρονιά παρακαλάνε να τους κάνω εγώ μάθημα!

    Την πρώτη χρονιά που δούλεψα είχα παιδιά τρίτης δημοτικού που τώρα είναι δευτέρα γυμνασίου και είναι ωραίο να τα βλέπεις να μεγαλώνουν και να διαμορφώνουν χαρακτήρα!

    Ώρες ώρες ζηλεύω την ηλικία τους που όλα αυτά που απασχολούν εμάς δεν τους αγγίζουν τόσο πολύ! Όχι γιατί δεν καταλαβαίνουν τι συμβαίνει γύρω μας, αλλά γιατί έτσι είναι η ηλικία. Αναπολώ και εγώ την εποχή που ήμουν μαθήτρια και η μεγαλύτερη αγωνία μου ήταν πότε θα βγάλει καινούριο δίσκο το αγαπημένο μου γκρουπ ή τι καινούριο τραγούδι κυκλοφόρησε η αγαπημένη μου τραγουδίστρια κλπ!

    Δυστυχώς μεγαλώνοντας αρχίζεις και αντιλαμβάνεσαι καλύτερα την κατάσταση που επικρατεί και όσο αισιόδοξος άνθρωπος και να είσαι με αυτά που συμβαίνουν στη χώρα μας δε γίνεται να μην απελπίζεσαι. Η γενιά μας μεγαλώνει στη χειρότερη περίοδο που έχει γνωρίσει ποτέ η Ελλάδα. Πώς να κάνεις οικογένεια και πώς να εξασφαλίσεις το μέλλον των παιδιών σου με την ανασφάλεια που επικρατεί;

    Μακάρι όλο αυτό το κλίμα να αναστραφεί, να γίνει μια ριζική αλλαγή και να έρθουν στην εξουσία άνθρωποι που θα κάνουν όντως την διαφορά και θα πάνε πραγματικά τη χώρα μπροστά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΜΑΡΙΑ - ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗ10 Οκτωβρίου 2011 στις 3:26 μ.μ.

    Αχ βρε Άννα, πόση δύναμη πρέπει να παίρνεις από όλα αυτά τα συναισθήματα! Πραγματικά είναι τυχερά τα παιδιά που έχουν τέτοιες δασκάλες. Αν και πιστεύω πως οι περισσότεροι - αν όχι όλοι- οι δάσκαλοι (ειδικά των πρώτων τάξεων του δημοτικού)αγαπούν με το ίδιο πάθος τη δουλειά τους και κατ' επέκταση τα παιδιά μας. Ευχαριστούμε!
    Κάθε πρωί αφήνω τα παιδιά μου στα σχολεία τους και πραγματικά είμαι ΗΣΥΧΗ. Δεν ανησυχώ για κανένα λόγο. (o.k., μπορεί να έρθει με τσακισμένα γόνατα γιατί έφαγε τούμπα στο διάλειμμα, αλλά αυτό μπορεί να συμβεί και όταν είμαστε μαζί !!!). Ξέρω πως θα εισπράξουν τόση αγάπη όση και αν ήταν στο σπίτι μαζί μου.
    Κα Έλσα και κα Έφη από το 2ο Νηπιαγωγείο Καισαριανής και κα Αργυρώ από το 1ο Δημοτικό Καισαριανής ΣΑΣ ΑΓΑΠΑΜΕ!!! (ΟΥΦ, το είπα και ησύχασα!!).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Άννα, η δουλειά σου είναι ένα λειτούργημα και ένα ιερό έργο! Σου εύχομαι να έχεις πάντα υγεία και δύναμη να στηρίζεις με το δικό σου ξεχωριστό τρόπο τους σωτήρες του αύριο. Ίσως να μην είναι εύκολο να συνειδητοποιείς πόσο σπουδαίο είναι αυτό που κάνεις και πόσο αλλάζει τα πράγματα το δικό σου ‘λιθαράκι’. Μακάρι να έχουμε χιλιάδες σαν και εσένα. Με αγάπη, Ντομένικα, *χαμόγελο* απ’ τη γωνιά της κουβέντας …… www.coffee-talks.com)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αυτή την ανάρτηση θα μπορούσες κάλλιστα να την στείλεις και με ένα mail στην "Διαμάντω" μας, για να δείξετε ποιά είναι η απάντησή σας για όσα μας κάνουν το τελευταίο διάστημα.

    Να συνεχίσεις αυτό που κάνεις και που αγαπάς τόσο πολύ.

    Πολλά φιλιά Αννούλα :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ψηλά το κεφάλι, Αννούλα. Οι εκπαιδευτικοί δε λυγίζουν στα δύσκολα. Καλή χρονιά χωρίς άγχος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλώς τον Mortal...

    Ναι , αντεχουμε εμεις!!!
    Καλη χρονια και σε σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Χρηστο η Διαμαντω αν της εστελνα αυτο θα ελεγε
    "Α ωραια υπαρχουν ακομα κορόιδα...Οποτε αφου ετσι και αλλιως τα κανουν γιατι να τους πληρωνω/στελνω βιβλία/γενικά ασχολούμαι με τα παιδια;;;

    Την καλημερα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Domenica σε ευχαριστω για το περασμα σου..

    Μακαρι αυτη η νεα γενιά που βλέπω καθε μερα στην ταξη να αλλαξει τα πραγματα!!!

    Χαμογελο γλυκο για ενα ομορφο Σαββατοκυριακο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αχ Μαρία μου μακαρι να ηταν ολοι οι γονεις ετσι...
    Αρκετοι ειναι ετοιμοι να σε στησουν στον τοιχο...Μπορει να μην ειναι πολλοι αυτοι αλλα΄αρκουν για να σου χαλασουν τη διαθεση...
    Ερχονται και επεμβαινουν στη δουλεια μου, σε ακυρωνουν στο παιδι κτλ

    Μια φορα μαμα μαθητη μου λεει μπροστα στο παιδι "Αν ημουν δασκαλα σου ενα μηδενικο θα σου ελεγα πως αξιζεις, οχι μπραβο"

    Ηταν ενα παιδακι που πρωτη φορα καταφερε να γραψει σωστα 4 λεξεις στην ορθογραγια...Ωραια ειχε και αλλα λαθη σε αλλες λεξεις, εγω εμεινα στη βελτιωση και του εβαλα ενα τεραστιο Αριστα και μια καρδια και ερχεται η μαμα και σου λεει αυτα!!!

    Τι να της πεις;;;

    Οποτε κλεινω τα αυτια μου και συνεχιζωωωω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Δαναη καλημερα!!!

    Αμα δουλευεις με παιδια αρκει και μια ωρα να σε αγαπησουν....
    Ολα τα νιωθουν και τα καταλαβαινουν.

    Παιδακι που ακουγε απο μενα την κατσάδα πάει Λυκειο πλεον και μου κανει πολλες χαρές όταν με συναντάει...
    Μακαρι η νεα γενια να αλλαξει τα πραγματα...
    Εμεις αν και νεοι ακομα δε ξερω αν μπορουμε πλεον

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. όμορφοι άνθρωποι...τρυφερά λόγια...ανοιχτές καρδιές...αυτοί είμαστε...και είμαστε πολλοί! πάντα αισθάνομαι τυχερη που έγινα δασκάλα- σε πείσμα των καιρών, των απαισιόδοξων, των μονίμως ενοχλημένων και διαμαρτυρομένων...ευχαριστώ Άννα..να εισαι πάντα καλά, γερή και δυνατή να αντέχεις μα και να ονειρεύεσαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Συνάδελφε/συναδέλφισσα γεια σου...
    Χαιρομαι που ετσι ειμαστε οι πολλοι.Στα 9 χρονια που δουλευω αυτος ειναι ο κανόνας και λίγες είναι οι εξαιρέσεις...
    Συνεχιζουμε λοιπον για τα παιδιά...και σιγουρα θα ειμαστε κερδισμένοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΑΝΝΑ!!!!
    ΕΤΣΙ!!!
    ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ...

    Εκπληκτική, όπως πάντα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Αννα, ετσι αισθανομαι και γω με τους
    δικούς μου μαθητές και μου αρέσει πολύ...Η αξία τους... ανεκτίμητη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Με κατασυγκίνησες βρε Άννα!Έχω καιρό να νιώσω έτσι από μια ανάρτηση!Χρόνια πριν, όταν ακόμη ήμουν Λύκειο,μου ζητήθηκε να κάνω κατηχητικό στα μικρά του Δημοτικού,να τρέχουν τα στενά πιο θα φτάσει πρώτο να αγκαλιάσει την ''κυρία'', κι εσύ να τρελαίνεσαι από χαρά!Φέτος το ίδιο και σε νιώθω πολύ,η αγάπη είναι αυτό που αξίζει σ'αυτή τη ζωή κι απ'τα μικρά εισπράττεις πραγματική αγάπη, αθώα και ανιδιοτελή!Η αδερφή μου είναι δασκάλα και από την πρώτη κιόλας χρονιά μας έτρωγε το κεφάλι με τα μικρά της...τι αγάπη είναι αυτή?Πως σε μεταμορφώνουν έτσι?Και τον πιο σκληρό άνθρωπο τον κάνουν αρνάκι!!!Σ'ευχαριστώ γι'αυτήν σου την ανάρτηση!Η καλύτερη που έχω διαβάσει ως τώρα!Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Σε ευχαριστω Φλώρα μου!!!

    Εχεις χαιρετησματα απο Βγοτζέικο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Αθηνα χαιρομαι που ειμαστε ετσι οι πολλοι....

    Ανεκτιμητη οντως...Σε λιγες δουλειες παιρνεις τοσο πολυ αγαπη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Καλησπερα Δεσποινα...

    Σε ευχαριστω πολυ για το σχολιο σου!!!

    Τα ξερεις λοιπον και εσυ απο πρωτο χερι...Τα παιδια καταλαβαινουν τα παντα...
    Και ο,τι και αν κανεις γι αυτα στο γυριζουν σε 10πλασιο βαθμο....
    Μου κανει εντυπωση που ενω πολλες φορες τα μαλωνω εκεινα παλι με αγκαλιαζουν, μου λενε πως με αγαπανε...
    Οταν μια φορα τους το ειχα σχολιασει "μα γιατι λετε πως ειμαι η καλυτερη κυρια αφου σας μαλωσα και σας εβαλα και τιμωρια;"
    Μου απαντησαν :Μα φωναξατε και ειχατε δικιο και θελετε το καλο μας!!!

    Αχχ....

    Πολυ ομορφες οι δημιουργιες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Υπέροχο!!! Μπράβο Αννα συγχαρητήρια και Χρόνια Πολλά!!! Μην φοβάσαι Αννα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Με συγκίνησε πολύ η ανάρτησή σου, περισσότερο γιατί για κάθε ένα λόγο που έγραφες πως χαίρεσαι που είσαι δασκάλα, μπορούσα να έχω τουλάχιστον και μία εικόνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Δωρα καλησπέρα,

    Χαιρομαι που σε συγκινησε....Γιατί έτσι ξέρω πως ειμαστε πολλοι ....

    Ευχαριστω για το περασμα σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Πολύ συγκινήθηκα όταν το διάβασα. Πιστεύω βέβαια ότι παίρνεις όση αγάπη δίνεις (αν και τα αθώα μικρά παιδάκια δίνουν απλόχερα την αγάπη τους παντού). Το ότι σας αγαπάνε τόσο, οφείλεται σε μεγάλο βαθμό και από τη δική σας συμπεριφορά. Μπράβο σας! Μακάρι όλοι οι εκπαιδευτικοί να σκέφτονται έτσι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!
      Ετσι είναι οπως τα λες....
      Ο,τι παίρνεις δίνεις και τα παιδιά στο ανταποδίδουν απλόχερα και σε πολλαπλάσιο βαθμο

      Διαγραφή
  37. Να σας ευλογει Ο Θεός και να έχετε παντα τη φροντιδα των Αγγέλλων Του Διπλα σας*, γιατι απο αυτή τη χωρα λειπουν Δασκαλοι με τετοια ΚΑΡΔΙΑ,
    δεν εχουν σημασια τα χρήματα που δεν εχουμε για να είμαστε χαρούμενοι, και μενα μου λειπουν πολλά οταν συγκρίνω τι εδινε ο μακαριτης ο πατερας μου για μενα και εγω δεν μπορω ουτε παπουτσια να επιτρεψω να παρω στον εαυτο μου για να φορα το παιδι μου...
    Οταν διαβασα το τι γραψατε, οσο και αν ξερω οτι σε πολλα δεν ειμαι σωστος, μου δωσατε κουραγιο να μην χανω την ελπιδα μου.
    Σιγουρα σας εχει Ευλογήσει Ο Θεος με Αρετες που η καρδια των παιδιων νοιωθει πιο Ευκολα και πιο Σταθερα και πιο Σιγουρα απο εμας, λυπαμαι που δεν εχω παιδι στη ταξη σας, γιατι δεν εχω μικρο παιδι, και νά ΄ναι Ευλογημενοι οι Γονεις και οι Παπουδες που Ευχονται το καλύτερο για σας, ΣΥΝεύχομαι τις μικρες μου ευχες και προσευχες μαζι τους.

    * ναι εσεις και εγω γνωρίζαμε να γραφουμε τι λεξη αγγελος με ενα λαμδα, ομως καποιος μου σφυριξε οτι οι Αγγελλοι Του Θεού πού δεν είχαν ποτέ τους Πτωση στα Φτερά τους, γραφεται το ονομα τους με δυο λαμδα, σιγουρα μερικους τετοιους εχετε διπλα σας και εσεις... για να σας αγαπανε τοσο τα παιδια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eυχαριστώ πολύ για τα όμορφα λόγια σας!!!
      Με συγκινήσατε , ειλικρινά.
      Στις δύσκολες συνθήκες που ζούμε όλοι μας νιώθω ακόμα πιο τυχερή που δουλεύω με παιδιά ...Τουλάχιστον παίρνεις τόση αγάπη απο τα παιδιά, αγκαλιές, φιλιά, μια καλή κουβέντα και ξέρεις πως μπορείς, πρέπει και αξίζει να συνεχίζεις..

      Καλές γιορτές σας εύχομαι και μια νέα χρονιά με υγεία και πολλες ομορφες στιγμές

      Διαγραφή
  38. Σε ευχαριστώ πολύ...Το κείμενο αυτό αν και παλιό άρχισε να κυκλοφορεί πολύ τους τελευταίους μήνες και μάλιστα χωρίς να φαίνεται κάπου η πηγή. Μάλιστα κάποιοι "συνάδελφοι" το έδειχναν σαν δικό τους..
    Χαίρομαι που το ανακάλυψες, εδώ που γράφτηκε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Είναι πολύ τυχεροί οι μαθητές σου που έχουν τέτοια δασκάλα!
    Τα δικά μου πάνε πρώτη και προνήπια. Ξέρω πόσο σημαντικό είναι τα μάθουν να είναι αυτόνομα. Αλλά έχω βαρεθεί ως τώρα να ακούω τις δασκάλες να λένε πχ για τα παπούτσια. Είναι τόσο κακό η δασκάλα να τους βοηθήσει με τα κορδόνια τους; Και να το κάνει με αληθινή φροντίδα και αγάπη! Δεν ξέρω αν με καταλαβαίνεις.
    Εγώ διδάσκω μουσική και οι πρώτοι μου μαθητές έχουν τελειώσει το Πανεπιστήμιο! Τώρα πίνουμε καφέ μαζί! είναι τόσο όμορφο να έχεις καλή σχέση με τους μαθητές σου!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια
    Εντάξει τα κορδόνια είναι δύσκολο να το μάθει ένα παιδί...Δεν έχω θέμα να τα βοηθάω αλλά προσπαθώ να τους μάθω , βήμα , βήμα σιγά σιγά....Σε καταλαβαίνω απόλυτα.
    Και τα κορδόνια θα δέσω, και το μπουκάλι θα ανοίξω και το μπουφάν θα θυμίσω , όλα....
    Και εμείς απο τώρα κανονίζουμε πως θα πηγαίνουμε του χρόνου για καφέ....
    Ειναι εκτάκια βλέπεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. παρα πολυ συγκινητικο ..........απλα τελειο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Είχα χρόνια να κλάψω διαβάζοντας κείμενο. Θα το αναδημοσιεύσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eίδα το σχόλιο σου με μεγάλη καθυστέρηση. Δε ξέρω γιατί δε μου ήρθε σε μέηλ
      Σε ευχαριστώ πολύ

      Διαγραφή
  43. Εκεί που σε πιάνει το παράπονο κ η απογοήτευση διαβάζεις αυτή την ανάρτηση, κατάθεση ψυχής θα έλαγα, κ παίρνεις δύναμη κ κουράγιο να συνεχίσεις!!! Μου επιτρέπεις την αναδημοσίευση?!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια! Φυσικά σου επιτρέπω, μου φτάνει που ρώτησες!

      Διαγραφή
  44. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Πάντα επίκαιρο και τόσο αληθινό! Χρειάστηκε αναζήτηση για να το βρω ολόκληρο, γιατί κυκλοφορεί σε αποκόμματα από διάφορα sites αλλά με αποζημίωσε στο ακέραιο! Καλή σχολική χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ !Οντως κυκλοφόρησε πολύ....και μάλιστα πολλοί το παρουσιάζαν και σαν δικό τους.
      Δε ξέρω αν είσαι συνάδελφος, μαμά, μπαμπάς, μαθητής κτλ κτλ.
      Οπως και να εχει εγώ θα ευχηθω καλή χρονιά!

      Διαγραφή
  46. Άννα μου έτσι καρδυά κι αγάπη!
    https://youtu.be/cyhP4BXrLc0

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή