1 Δεκεμβρίου 2008

Γιατί;;;

Σήμερα μας περίμενε σχολείο μια δυσάρεστη έκπληξη...

Μπήκαμε στην τάξη και βρήκαμε......

...το δέντρο μας , που στολίσαμε την Παρασκευή με τα μισά του στολίδια...Όλα τα υπόλοιπα πεταμένα κάτω και κάποια σπασμένα με μανία!!!

Τα βιβλία και όλα τα πράγματα που είχα σε έδρα πεταμενα στο πάτωμα...Κάποια απο τα σιντί μου δεν ήταν σε θέση τους...

Ο κουμπαράς μας άφαντος..Ξερετε με τι χαρά είχαν μαζέψει όλα τα χρήματα για να πάρουμε κάποια πράγματα για να κάνουμε κάποιες κατασκευές;;;

Εξαφανισμένα και όλα μου τα υπάρχοντα απο την κασετίνα...Μολύβια, στυλό, σφραγίδες...

Στο πίνακα άσχημες κουβέντες...με μαρκαδόρο που δεν σβήνει...

Μπορεί να έσβησε τελικά...αλλά δε νομίζω τα παιδιά να το ξεχάσουν τόσο γρήγορα...

Τα παιδιά μουτρωμένα, θωμωμένα...

"Κυρία γιατί;;;"

Δεν είχα απαντηση..Κρατήθηκα να μη βάλω τα κλάματα μπροστά τους...Λες και κάποιος είχε εισβάλει σε σπίτι μου...Έτσι ένιωσα...

Φυσικά δεν είχαμε καμιά όρεξη για μάθημα..Τα παιδιά βοήθησαν να μαζέψουμε τα πράγματα απο το πάτωμα, μου έφτιαξαν ξανά την έδρα ,κρέμασαν ξανά το αστέρι στο δέντρο...
Μου χάρισαν μολύβια, στυλό, γόμες, ξύστρες για να γεμίσει ξανά η κασετίνα μου...
Δεν είναι τόσο η αξία των πραγμάτων που χάθηκε..Είναι η αίσθηση πως κάποιος εισέβαλε σε προσωπικό μας χώρο...
Και δεν μπορώ να βρω κανένα λόγο για να το κάνει κάποιος...
Ας έπαιρνε μονο τα χρήματα ...Γιατί να καταστρέψει πράγματα των παιδιών;Γιατί να σπάσει τα καλύτερα στολίδια του δέντρου μας...
Σήμερα κρατούσα φωτογραφική μηχανή να σας δείξω την όμορφη γωνιά μας...
Αλλά βλέπετε κάποιοι είχαν άλλα σχέδια...
Τα μικρά μου τώρα το παίζουν ντέντεκτιβ και ειναι σιγουρα πως θα βρουν το ενοχο...
Σας φιλώ!!!

37 σχόλια:

  1. ελεος
    μόνο αυτό θα πω
    εύχομαι τα μικρα σου να το ξεπεράσουν γρήγορα!! εσύ ηρέμησε γιατί πρέπει αν σε βλέπουν καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μη στεναχωριέσαι και μη το παίρνεις κατάκαρδα, Άννα. Πάρε όμως τα μέτρα σου, γιατί, όπως φαίνεται, η δουλειά έγινε από ανθρώπους που ξέραν για τον κουμπαρά.

    Και εμείς θα περιμένουμε να δούμε τις φωτογραφίες από τη γιορτινή τάξη σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα Μαράκι!!!
    Εμεις τα είπαμε και χθες βράδυ...Καλά είμαι τώρα...
    Σε ευχαριστω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα Φώτη,
    Ειμαι καλυτερα σήμερα...Ο,τι εγινε εγινε , δεν αλλάζει κάτι...Απλά ο κουμπαράς δεν θα ξαναμεινει σε τάξη..Και γενικά και άλλα πολλά πράγματα...Τα χρηματα που θα χρειαζομουν για κατασκευες θα μου τα δωσει το σχολείο...
    Φιλάκια και σε ευχαριστω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εύχομαι τα μικρά να το ξεπεράσουν γρήγορα και να έρθει και πάλι το χαμόγελό στα χείλη τους! επίσης εύχομαι να τον-τους βρουν τον ενοχο-ους!

    φιλιά πολλά Αννούλα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Την έχω νιώσει αυτή την αίσθηση της απώλειας. Την αίσθηση της εισβολής. Την πίκρα στο λαιμό. Πόσο μάλιστα όταν πρόκειται για μια μαθητική τάξη. Τί απαντήσεις να τους δώσεις στα γιατί τους; Ευτυχώς που το ρίξανε στην "έρευνα" της υπόθεσης και θα έχουνε να λένε και να κάνουν. Καλή σας μέρα Αννούλα και παιδιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλά ρε. Δε σέβονται τίποτα πια;
    Έλεος. Και κλέβουν Και βανδαλίζουν; Τουλάχιστον τους κουμπαράδες να τους κρατάτε σε κάποιο γραφείο με περισσότερη ασφάλεια. Κοίτα που φτάσαμε... Λες και τα παιδάκια μαζεύουν τίποτα εκατομμύρια και πρέπει να μπαίνουν σε θυρίδα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ένιωσα τα ίδια αισθηματα όταν μπήκαν μέρα μεσημέρι και μας έκλεψαν.
    Κι εκείνο που με πείραξε περισσότερο δεν ήταν τα κοσμήματα που μου πήραν, αλλά ο κουμπαράς των παιδιών.
    Όταν τα είδα στενοχωρεμένα "κόπηκα" στα δύο.
    Τί να πεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλησπερα Αστροπελέκι,

    Σήμερα πάλι ειχαμε το ιδιο θεμα συζητησης...Πηγα σημερα βιβλιοπωλειο και πηρα διαφορα καλουδια και αυριο θα φτιάξουμε κάρτες για τα παιδιά απο τις χωρες του Comenius...
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αγαπητέ συνάδελφε Γιώργο τι κάνεις;
    Ειχαν τρομερη πλάκα σημερα...Παρακαλοθουν καποιους υποπτους, εφτιαξαν ενα κουμπαρα και εβαλαν μεσα παλιες δραχμες για να μπερδευτεί λέει ο ένοχος..Ειπαν σε παιδια σχολειου πως ηρθε αστυνομία, πήρε αποτυπώματα και ξερει ένοχο...Και αν λεει ομολογησει δεν θα παει φυλακη..Εχει διορία εως Παρασκευη..Μετα θα παει λεει αναμορφωτήριο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Γεια σου Ελένη μου,

    Είδες ήταν κάτι που δεν περιμενα..Σημερα πηγα καποια πραγματα σε ντουλαπι μου σε γραφειο δασκαλων...Αλλα δε μου αρεσει αυτο που εκανα..Να νιωθω ανασφαλεια ακομα και σε μια μαθητική τάξη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλησπέρα Νιοβη μου,

    Σημερα εκαναν τα παιδια καποιες εργασίες και μου λένε "
    Κυρία , που να τις κρύψουμε; Αν ξανάρθει;"
    Δεν ειναι άδικο;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλησπερα Αννα,
    εχω διαβασει το ποστακι απο χθες αλλά δεν εγραψα κατι γιατι εκνευριστηκα παρα πολυ.

    Ας ειναι το πρωτο και το τελευταιο που θα συμβει στο σχολειο σας.

    Φιλια!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μα δεν μπορώ να καταλάβω γιατί να υπάρχουν τέτοιοι άνθρωποι;Μα είναι δυνατόν;
    Μην μου στεναχωριέσαι γλυκιά μου,φιλιά πολλά και περιμένουμε τις φωτογραφίες σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αννα, οσο κι αν ειναι αποκαρδιωτικο και φοβερα εκνευριστικο το γεγονος αυτο,πιστευω οτιδιορθωνεται
    και με λιγη οργανωση μπορει
    να μην επαναληφθει καν στο μελλον. Εκεινο ομως που ειναι ανησυχητικο ειναι τα κοινωνικα αιτια πισω απο τετοιες πραξεις και τετοια ατομα που κανουν διαρρηξη σ ενα σχολειο για να παρουν
    ενα μικροποσον που εχει συγκεντρωθει απο παιδακια
    για τις γιορτες.Και εκει ειναι για εμενα το προβλημα. Ακουμε συχνα για κακοποιηση ζωων,τελευταια,
    μαλιστα, ηταν στη Κρητη, για βασανιστηρια παιδιων (ριξε μια ματια στο θεμα που ειχαμε σε δυο μπλογκς για το baby P., το μωρακι στην Αγγλια, που βρηκε τραγικο θανατο,
    http://topatsiouri.blogspot.com/) 19 Νοεμβριου 2008, και στο metanastis. Δε χωραει ο νους του ανθρωπου τετοια κακια. Ας μην απορουν λοιπον μερικοι γι αυτα που συμβαινουν, πια,αφου δε παμε καθολου καλα σαν κοινωνια και δυστυχως παντα τη πληρωνουν
    οι ασθενεστεροι!Χρειαζονται
    πολλες συζητησεις στα σχολεια, ηδη,απο τις μικρες
    ταξεις, πιστευω, για να υπαρξουν αποτελεσματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Είδες τελικά, τα παιδιά μας από μικρά μπαίνουν στο νόημα, γίνονται καχύποπτα και χάνουν σιγά σιγά την αθωότητά τους... Η σκληρή και κακιά πλευρά της κοινωνίας μας, την οποία πρέπει να αντιμετωπίσουν από τώρα. Είμαι σίγουρη ότι εσύ θα τα βοηθήσεις να το ξεπεράσουν και θα τους περάσεις τα σωστά μηνύματα. Τα υλικά αντικαθίστανται. Μίλα τους για τα άλλα, τα αναντικατάστατα και τα πιο πολύτιμα, που κανείς δε μπορεί να τους κλέψει. Φιλιά καλή μου, καλό μήνα και καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μπήκα για να σε ευχαριστήσω που έλαβα σήμερα το πακετακι με την αγάπη σου και έπεσα επάνω σε αυτόν τον βανδαλισμό. άλλημια φορά αν θυμάμαι δεν μπήκαν κάποιοι στο σχολείο ή με απατά η μνήμη μου; Κρίμα, τι να πω! Καταστεναχωρήθηκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Γεια σου Νίκο μου,

    Χαίρομαι που το έλαβες και ελπίζω να σου φανούν χρήσιμα αυτα που περιέχει το dvd.

    Καλά θυμάμαι είχαν μπει και περυσι στις 2 δευτέρες...Τι θα το κανουμε το σχολειο, φυλακή;
    Ηδη το σχολείο κλειδώνεται και δεν μπορούν τα παιδιά να παίξουν μέσα το απόγευμα!
    Εκτός αν σκαρφαλώσουν...
    Απλα τωρα θα εχω κουμπαρά και καποια δικα μου πραγματα σε γραφειο...Πολυ σπαστικο βέβαια αύτό...να μη νιωθεις ασφαλεια μεσα σε δικο σου χωρο...
    Ευτυχως δεν πειραξαν τα παραμυθια που ειχαν φερει τα παιδια για τη βιβλιοθήκη της ταξης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Και ομως Νίκο Κ, είναι δυνατόν...δυστηχώς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αντώνη σε ευχαριστώ...Δυστηχως κάτι παρόμοιο είχε συμβεί και πέρυσι..Ελπίζω μονο να ειναι το τελευταιο..
    Θα μαι και εγω πιο προσεχτική πλεον αν και το θεμα δεν ειναι αυτό....Δεν ειναι η αξία του ποσού που χάθηκε...
    Ηταν αυτη η κατασταση που αντίκρισαν τα παιδια εκείνο το πρωι..Μακαρι να ειχα παει σε τάξη να μαζεψω πριν εμπαιναν μεσα...
    Και δυστηχως δεν ειχα να δωσω και καποια απαντηση σε γιατι τους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. neni μου σε ευχαριστω..
    Την Παρασκευη 3 ωρες θα γινει η ταξη μας εικαστικό εργαστήρι...Μαζεψαμε διαφορα πράγματα και θα δημιουργήσουμε..Θα δειτε φωτογραφίες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Γεια σου Μαρία,

    Καιρο εχουμε να τα πουμε!!!
    Σε ευχαριστω για περασμα σου...
    Οντως τα παιδια γινονται καχυποπτα..Σημερα βγηκαμε σε αυλη να κανουμε μαθημα και ολα φωναζαν να κλειδωσουμε κυρία, μη ξαναμπει κανεις σε ταξη μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. elva εχεις δικιο σε οσα λες..Παω να δω τις αναρτησεις που μου γραφεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. είναι τραγικό, αλλά έχει και την καλή του πλευρά. Να μάθουν τα μικράκια σου, έστω και μ αυτόν τον τρόπο πόσο άδικο είναι να καταστρέφεις και να κλέβεις περιουσία των άλλων.
    θα το ξεπεράστε, είμαι σίγουρη! =)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Κριμα μωρε Αννιω,σας χαλασαν το κεφι...Μην αφηνετε κατι τετοιοα να σας παιρνουν απο κατω,θα περιμενουμε φωτο απο τη γιορτινη σας ταξη ανανεωμενη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Αννούλα, μόλις διάβασα, τι συνέβη και η εμπειρία του καλοκαιριού ξαναξύπνησε, όπως κάθε φορά που ακούω παραβίαση ασύλου, γιατί πραγματικά η τάξη σου είναι ο προσωπικός σου χώρος και ξέρω ακριβώς πώς ένιωσες. Άστο πίσω σου γιατί έτσι θα το αφήσουν και τα παιδιά, αν και πάντα θα υπάρχει η αμφιβοβλία μήπως ξανασυμβεί... Όταν κάτι τέτοιο γίνει μια φορά λες και η αίσθηση της ασφάλειας φεύγει μακριά για πάντα.... Λυπάμαι πολύ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Πωπω τι κρίμα.
    Ντροπή σε όποιον το έκανε.

    Καληνύχτα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καλημέρα!
    Ουφ, απορώ πόσο κιλά βλακείας κουβαλούν τέτοιοι άνθρωποι. Ντροπή τους και εύχομαι να βρεθούν σύντομα.
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Άστο πίσω σου γλυκιά και βοήθησε και τα παιδιά να κάνουν το ίδιο.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Λίνα, η ταξη ξαναστολίστηκε και ολα πανε καλά!!!Να σαι καλα , θα τα πουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Μουκελάκο, σε ευχαριστω...
    Ολα πανε καλυτερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Λενα μου, ξερω πως με καταλαβαινεις...αν και αυτο που εζησες εσυ ηταν πολυ πιο ασχημο και τρομακτικο...Με τα παιδια ολα καλα, η ταξη στολιστηκε ξανα και ακομα καλυτερα...
    Θα ειμαστε πλεον πιο προσεχτικοι...
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Καλημέρα Μελισσούλα μου,

    Σε ευχαριστω πολυ για περασμα σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή