13 Ιουνίου 2015

Ευχάριστα...

Αυτό είναι το πρώτο καλοκαίρι μετά απο κάποια χρόνια που θα κοιμάμαι ήσυχα τα βράδια.
Δε θα ξυπνάω το πρωί και το πρώτο πράγμα που θα κάνω θα είναι να μπω στη σελίδα του αιρετού μας, της ΔΟΕ και λοιπών εκπαιδευτικών σελίδων. Δε θα σκέφτομαι πότε θα βγει η εγκύκλιος, αν δώσουν ή δε θα δώσουν αποσπάσεις.

Είμαι πολύ πολύ χαρούμενη και θέλω να μοιραστώ τη χαρά μου μαζί σας...

Πήρα τη μετάθεση και μάλιστα στην πρώτη μου επιλογή. Επιτέλους ανασάναμε.
Μπήκα βιαστικά να σας γράψω τα νέα γιατί ξέρω πως κάποιοι θα χαρείτε όσο χάρηκα και εγώ.

Έπιασαν τόπο και τα γράμματα των μικρών μου μαθητών. Δε θα είμαι στο σχολείο αυτό ξανά γιατί η μετάθεση μου ειναι σε άλλη περιοχή αλλά τουλάχιστον θα είμαι Αθήνα. Άρα κάποια στιγμή του χρόνου θα τα επισκεφτώ.



15 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαρούμενα νέα αλήθεια και συγκινητικά.
    Να είστε καλά μαζί ως τα βαθειά γεράματα.

    Με τίμησες ειδιαίτερα, σε ευχαριστώ και ....έχεις απάντηση

    Φιλιά θαλασσένια




    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου απαντάω με μεγάλη καθυστέρηση και είμαι αδικαιόλογητη...περνάνε οι μέρες σαν το νερό.
      Ξέρω πως χάρηκες πολύ και σε ευχαριστώ ξανα.
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  3. μπραβο Αννα μου!! Αντε επιτελους ησυχάσατε!! ενα καλο και ξεγνοιαστο καλοκαιρι τωρα!! πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίδα μου γεια σου!
      Πόσο το έχουμε ανάγκη το όνομα σου αυτές τις μέρες. Με όλα όσα γίνονται στην πατρίδα μας δεν ειναι τόσο ξέγνοιαστο όσο θα θέλαμε και περιμέναμε αλλά το βασικό είναι πως είμαστε μαζί.
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  4. Συγχαρητηρια!Ευχομαι οτι καλύτερο. Καποια καινουρια παιδάκια θα ειναι τυχερά του χρόνου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!
      Καινούριο σχολείο, καινούριοι συνάδελφοι και καινούρια παιδάκια....Εγω αγωνία είναι αλήθεια!

      Διαγραφή
  5. Μπράβο!!! Συγχαρητήρια! Τέλος τα άγχη με τις αποσπάσεις! Με το καλό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τέλος, τέλος!!!Ολα καλά τελικά, θα με έχετε εδώ συνέχεια!

      Διαγραφή
  6. Καλοστέργιωτη στο νέο σου πόστο Άννα! Έτσι θα απολαύσεις διπλά τις διακοπές σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Αγγελική μου! Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού εύχομαι !

      Διαγραφή
  7. συγχαρητήρια, όλα καλά λοιπόν, καλό καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βιβή τέλος το άγχος! Τα έχεις περάσει απο όσο θυμάμαι και ξέρεις!
      Φιλιά πολλά, καλό καλοκαίρι!

      Διαγραφή
  8. Πολύ ευχάριστά νέα
    Μπράβο Άννα
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή