20 Σεπτεμβρίου 2013

Τα νέα μου

Tη χρονιά που πέρασε στην Αθήνα σας είχα μιλήσει πολύ για τη σχέση που είχα με τα παιδιά μου...
Σας είχα μιλήσει για τους φόβους μου, γιατί πήρα πρώτη φορά Στ τάξη...αλλά γρήγορα οι φόβοι έφυγαν και ήρθε η χαρά και η ικανοποίηση για τους μαθητές μου.

Πέρασε ο χρόνος σαν νερό και ενώ ήμουν σε μια νέα πόλη, ζούγκλα για τα δικά μου δεδομένα, πέρναγα τόσο όμορφα στο σχολείο που στιγμή δε σκέφτηκα "αχ πόση ώρα κάνω να φτάσω"
Εντάξει πέρναγα υπέροχα και εκτός τάξης απλά τώρα το θέμα μας είναι άλλο...

Το καλοκαίρι μίλησα λίγες φορές με τα παιδιά...Εγώ δεν άνοιγα σχεδόν πότέ το skype αλλά και τα ζουζούνια ήταν σε χωριά , εξοχικά , μακρυά απο υπολογιστή και την Αθήνα

Εφυγα απο την Αθήνα τόσο ξαφνικά που δεν προλαβα να τα δω αν και το ήθελα ..
Σήμερα μιλούσα πάνω απο μια ώρα με μια μαθήτρια μου...
Πόσο με έκανε να χαρώ η κουβέντα μας...πόσο με συγκίνησε :)

"Ντροπή τους να χωρίζουν νιόπαντρα ζευγάρια" είπε η μικρή μου...



Εμαθα τα νέα τους απο το γυμνάσιο, κλείσαμε ραντεβού για τα Χριστούγεννα, μου έστειλε τα αγαπημένα της τραγούδια....

Τελικά ναι η Στ τάξη έχει δυσκολίες αλλά έχει και άλλες απολαύσεις

Τα πρωτάκια πάλι είναι άλλη φάση...Τόσο μικρά και χαριτωμένα...Κουράζονται εύκολα, θέλουν συνεχώς τουαλέτα/νερό/φαγητο/διαλειμμά/τη μαμά ...Απαντάω 10 φορές στην ίδια ερώτηση, λέω 15 φορές τι πρέπει να κάνουμε για να ακούσω "τι κυρία;"
Αλλά απο την άλλη είναι μικρά και εύπλαστα...Εχω όμως άγχος! Θα μάθουν να γράφουν; Να διαβάζουν; Και αν δεν μάθουν; Είδα όνειρο χθες πως ήταν Μάρτης και δεν ήξεραν τα γράμματα...

Κατά τα άλλα περιμένω ένα θαύμα που θα με φέρει πάλι πίσω στην Αθήνα....
Μελαγχολώ εδώ..Εχω τους δικούς μου, τους φίλους μου, τους συναδέλφους μου όμως εγώ μελαγχολώ και έχω σταματήσει να κάνω όνειρα....

Σκεφτόμουν πως αν το πράγμα συνεχίσει έτσι εγώ πότε θα μείνω με το δικό μου άνθρωπο; Όταν θα πάρω σύνταξη;

Τελικά μπορεί να ναι για καλό η Α τάξη...με κάνουν και γελάω με τις ατάκες τους κάθε μέρα...Είναι τόσο αθώα :)

18 σχόλια:

  1. Πράγματι από τα παιδιά αντλείς μόνο δύναμη, χαρά και ευχάριστες στιγμές. Όλα θα πάνε καλά και σύντομα θα είσαι κοντά στον άνθρωπό σου. Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Νίκη....
      Αμα δεν είχα τα παιδιά θα τα ήταν πιο ζόρικα.Τουλάχιστον για 6 ώρες δε μπορώ να σκεφτώ τίποτα άλλο.

      Διαγραφή
  2. Τί γλυκιά που είσαι!!!!! Σαν τα πρωτάκια σου ...και τα εκτάκια σου....
    Έχεις πολύ καιρό μπροστά σου για την σύνταξη και αν μείνεις ένα χρόνο τελικά μακριά του, μην φοβάσαι, περνάει γρήγορα και η αγάπη γίνεται πιο δυνατή ;)

    Φιλιά θαλασσένια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να είναι ένας χρόνος μόνος...Εχω σταματήσει να κάνω όνειρα σε αυτή τη χώρα που ζούμε...
      Δε βλέπω φως δε βλέπω τίποτα..
      Σε ευχαριστώ πολύ Θαλασσένια μου

      Διαγραφή
  3. Να μην μελαγχολείς, απλά κοίτα να περνάς καλά.. και θα έρθουν και όπως τα θες τα πράγματα.. :)
    Με το δίκιο σου έχεις άγχος για τα πρωτάκια.. αλλά δεν νομίζω να χρειάζεται, όλα καλά θα είναι στο τέλος της χρονιάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Ηφαιστίωνα....
      Προσπαθώ να σκέφτομαι θετικά και κάποιες φορές τα καταφέρνω.
      Τα πρωτάκια ακόμα με αγχώνουν....πότε θα μάθουν να διαβάζουν να ηρεμήσω;

      Διαγραφή
  4. Μην σταματας να ονειρευεσαι!Ολα θα πάνε καλά και θα γίνουν οπως τα επιθυμεις!
    Πολλα φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Απαντήσεις
    1. Μαρία Ελενα τόσες ευχές που μου δίνετε που θα πάει θα γίνει ένα θαύμα ...

      Διαγραφή
  6. Δεν ήξερα ότι ήσουν νιόπαντρη, σου στέλνω τις καλύτερες ευχές μου! Τώρα όσον αφορά την απόσταση, ναι είναι σκληρό να χωρίζεις από το ταίρι σου, υπάρχουν όμως και χειρότερα, ξέρω συναδέλφους που έχουν χωριστεί από τα μικρά παιδιά τους. Κάνε υπομονή. Πιστεύω πως με τα παιδάκια στη δουλειά σου θα ξεχαστείς και ο καιρός θα περάσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Βιβή....
      Ναι νίοπαντρο είμαι τον Απρίλη παντρευτήκαμε
      Ξέρω πως άλλοι άνθρωποι είναι σε πολύ πιο δύσκολη θέση...Οταν υπάρχουν παιδιά όλα είναι πιο δύσκολα όταν κάποιος γονιός είναι μακρυά...

      Μετράω αντίστροφα για τα Χριστουγεννα πλέον

      Διαγραφή
  7. Σε ευχαριστώ πολύ για το βραβείο!!!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είμαι σίγουρη πως φέτος θα πάρεις την απόσπαση που επιθυμείς!!! Θα μαγνητίσουμε το σύμπαν και θα προσγειωθείς Αθήνα....μη σου πω και στο σχολείο των παιδιών μου αν γίνεται:))))
    Όσο για τα πρωτάκια, το ξαναλέω, είναι αστείρευτη πηγή γέλιου!!! Χα χα χα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eυχαριστώ πολύ Δήμητρα!
      Άντε βάλε τα μεγάλα μέσα, τα ματζούνια, τις ευχές να έρθω.
      Και μετά θα τα λέμε και απο κοντά συχνά :)
      Ερχομαι στο σχολείο, έρχομαι.
      Θες να πάρω Β ή Γ του χρόνου;

      Διαγραφή
    2. Θα τα βάλω Αννούλα!!!!!! Είμαι σίγουρη πως θα τα καταφέρουμε φέτος να σε φέρουμε στο Αθήνα:))
      Όσο για την τάξη, προτιμώ να πάρεις την Γ δημοτικού γιατί η δασκάλα της κόρης μου έμεινε έγκυος σε δίδυμα και σταμάτησε πριν 1 μήνα. Έχουν φέρει μια προσωρινή, αλλά δεν θα την εχουν την επόμενη χρονιά. Οπότε ιδανικά θα έρθεις εσύ:) Είναι και καρπερό το σχολείο μας:))) χα χα χα

      Διαγραφή