31 Αυγούστου 2013

Καλή χρονιά ( όταν με το καλό ξεκινήσει)

Λιγότερο απο δυο μέρες μένουν για την έναρξη της σχολικής χρονιάς και νιώθω κουρασμένη...
Πριν με βρίσετε ( 2,5 μήνες κάθεσαι και μιλάς) να εξηγήσω....Δεν είμαι κουρασμένη για να πάω σχολείο....έχω κουραστεί απο την όλη κατάσταση.
Είναι πολύ ψυχοφθόρο να μη ξέρεις που θα είσαι. Θα είμαι Κρήτη; Θα είμαι Αθήνα; Θα ζω με τον άνθρωπο μου; Με τους γονείς μου;
Δε ξέρουμε τίποτα ακόμα...Και ξυπνάω κάθε μέρα με ένα βάρος...Κοιμάμαι, ξυπνάω μέσα στη νύχτα και κοιτάζω το κινητό μου μήπως βγήκε κάτι μέσα στη νύχτα...Προς το παρόν μας έχουν πει πως θα βγουν Δευτέρα, Τρίτη. Τόσο δύσκολο είναι; Δε θα έπρεπε να ξέρουμε απο Ιούνιο που θα πάμε το Σεπτέμβρη;
Γκρινιάζω και μετά νιώθω άσχημα. Γιατί άλλοι συνάδελφοι έχουν παιδιά και έχουν πολλά περισσότερα θέματα να λύσουν. Γιατί πρέπει να πάμε στην οργανική τους , να μείνουν σε ξενοδοχείο και να περιμένουν ....Θα βγουν; Θα την πάρω την απόσπαση; Που θα είναι το παιδί ; Θα έχει παιδικό στο νησί; Που θα είναι ο σύζυγος ; Να βρω σπίτι; 
Εγώ τουλάχιστον έχω ένα σπίτι και μια οικογένεια στην Κρήτη και ένα σπίτι εδώ να με περιμένει.
Αλλά αυτή η αναμονή σε κουράζει....
Και ξέρω πως έχουμε δρόμο ακόμα...
Αντε να βγει η απόσπαση. Και άντε να την πάρω ( ελπίζω). Μετά πάλι τρέξιμο, πάλι αναμονή και ίσως μάθουμε που θα πάμε τη μέρα του Αγιασμού...όπως πέρυσι.
Πέρυσι πως θα μαι Αθήνα το ήξερα απο 3 Αυγούστου. Το σχολείο το έμαθα 11 Σεπτέμβρη...Άντε να δούμε φέτος!
Θέλω να πάω σχολείο..Θέλω να πάρω μια τάξη και να μείνω εκεί ( πέρυσι μια φίλη μου άλλαξε 4 σχολεία )

Καλή χρονιά να έχουμε...
Εκπαιδευτικοί, παιδιά, γονείς 

Σας φιλώ και θα σας ενημερώσω

Εδώ θα μαι να σας γκρινιάζω  

10 σχόλια:

  1. Πρέπει να είναι πολύ ψυχοφθόρο όλο αυτό! Αλλά το κράτος αρνείται να το καταλάβει και εξακολουθεί να ταλαιπωρεί τους πολιτες του. Ελπίζω να βγουν γρήγορα τα αποτελέσματα και να είναι αυτά που επιθυμείς. Κάλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε ξερω αν εχουν συναισθηση της καταστασης....ή ακομα και αν εχουν δε τους ενδιαφερει...Σε ευχαριστω για την ευχη, ειλικρινα το εχω αναγκη

      Διαγραφή
  2. Αννούλα μου μην ανησυχεις. Θα δεις που όλα θα πάνε καλα. Φιλάκια από κρήτη. Φωτεινη Λ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακαρι Φωτεινουλα..Θα σε ενημερωσω μολις μαθω.Καλη σχολικη χρονια...

      Διαγραφή
  3. Εύχομαι να έρθουν όλα όπως τα ελπίζεις!! Καλή σχολική χρονιά όταν με το καλό ξεκινήσει.. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να είσαι καλά και να μας γκρινιάζεις και ότι είναι να γίνει να είναι για καλό σου.
    Είναι απαράδεκτη κατάσταση αυτή κάθε χρόνο δυστυχώς.

    Καλή χρονιά όταν αρχίσει καλή μου
    Φιλιά θαλασσένια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!
      Ακόμα στην αναμονή είμαστε. Ηταν να βγουν απο χθες, το πήγαν Πέμπτη τώρα. Ελπίζω να βγει κάποια εγκύκλιος πάλι και να μη χρειαστεί να ταξιδέψω απλά για να παρουσιαστώ 5 λεπτά και να ξαναφύγω.

      Φιλιά

      Διαγραφή
  5. Μακάρι να τελειώσει σύντομα η ταλαιπωρία σου γιατί πραγματικά είναι ψυχοφθόρο να μην ξέρεις που θα περάσεις τους επόμενους μήνες ώστε να μπορέσεις να κάνεις και τις αναλογες προετοιμασίες. Οτι καλύτερο εύχομαι και καλή σχολική χρονιά για όλους (μάλλον φέτος ξεκινάει και το μπουμπουκάκι μου προνήπιο) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα,

      Κάποτε σκεφτόμουν πως θα είχα ένα καλοκαίρι μπροστά μου να ξεκουραστώ αλλά και να προετοιμαστώ για τη νέα χρονιά...Κάποτε πίστευα πως θα ήξερα την τάξη μου απο τον Ιούνιο...
      Τώρα δε ξερω ούτε τάξη, ούτε σχολείο, ούτε πόλη, ούτε γεωγραφικό διαμερισμα...
      Τρελός προγραμματισμός
      Ολη αυτή η ταλαιπωρία με έχει κουράσει .Φαντάσου να μην είχα και τόσες διακοπές

      Καλή χρονιά στο μικράκι σου
      Φιλια πολλα και σε ευχαριστώ

      Διαγραφή