3 Μαΐου 2012

Προεκλογικά γενέθλια ....

Εχω τα γενέθλια μου το Σάββατο. Ευτυχώς που δεν έπεσαν ίδια μέρα με τις εκλογές γιατί να επισκίαζαν το γεγονός....Των εκλογών εννοώ , τα γενέθλια μου φυσικά και όχι.
Πήγα λοιπόν και εγώ σήμερα στο σχολείο με ακόμα καλύτερη διάθεση αφού σε λίγες ώρες περιμένω αφίξεις απο Αθήνα και επειδή φυσικά έχουμε 4ήμερο αφού τα σχολεία είναι κλειστά.
Την πρώτη ώρα τα μικρά είχαν γυμναστική αλλά εγώ πήγα στο σχολείο κανονικά. 

Λίγο πριν μπω στο γραφείο κάποια παιδιά απο άλλη τάξη μου λένε "χρόνια πολλά, να ζήσετε" ...Παραξενεύομαι γιατί τα γενέθλια είναι το Σάββατο και τα παιδιά δεν είναι ούτε ήταν μαθητές μου.
Μπαίνω στο γραφείο μου λέει χρόνια πολλά και ο διευθυντής...Παραξενεύομαι για μια ακόμα φορά. Και εντάξει κατάλαβα πως κάτι γίνεται εδώ...
Ωρα για να μπω στην τάξη. Μπαίνω τα πάντα σκοτεινά και γύρω γύρω απο την έδρα τα παιδάκια μου...και όλα μαζί "χρονια πολλά κυρίααααα"  Είχαμε μπαλόνια , σημαιάκια, τούρτα, λουλούδια , δώρα , πατατάκια , τυτοπιτάκια αναψυχτικά.....Αλλά περισσότερο από όλα είχαμε αγάπη, πολύ αγάπη. Δεν είχα καταλάβει τίποτα τις προηγούμενες μέρες. Πότε τα κανόνισαν, πότε κανόνισαν ποιος θα φέρει τι , χαμπάρι δεν πήρα. Τα βοήθησε πολύ ένας συνάδελφος ( Γρηγόρη σε ευχαριστώ πολύ)
Η συγκίνηση όπως καταλαβαίνετε μεγάλη...
Και με μια τούρτα, μια κάρτα, με 19 φωνούλες να σου τραγουδάνε  "να ζήσεις κυρίαααα"  ξεχνάς πολλά...
Και σκεφτόμουν πάλι σήμερα πόσο τυχερή είμαι που κάνω αυτή τη δουλειά. Σκέφτομαι πως σε όλους μας έχουν κόψει τόσα χρήματα απο το μισθό μας και δε τα βγάζουμε εύκολα πέρα. Αλλά τουλάχιστον έχω να κάνω με παιδιά...και παίρνω τόσο πολλή αγάπη ....Αν είχα χάσει όσα εχασα και δουλευα με ενα υπολογιστή νομίζω πως θα ήταν ακόμα πιο χάλια η κατάσταση και θα πήγαινα στη δουλειά με το ζόρι. 
( καλα οχι πως ειναι ευκολα τα πραγματα με αυτη την κατασταση αλλα είπα να μη γκρινιάξω , γιορτάζω)

Σας φιλώ και άντε σε καλή μεριά η ψήφος σας.
Η τούρτα που μου έφεραν τα παιδιά.

Είχαμε και ντεκόρ....

Ναι είχαμε πάρτυ και μάλιστα εκπληξη!!!

16 σχόλια:

  1. Τιιιιιιι;;;;; Πάρτυ ;;;;;;;;;; Καλέ, μιλάτε πιο σιγά, θα μας ακούσει το ΔΝΤ και θα μας βάλει φόρο και για τα γενέθλια !!!! Και για το γέλιο ..... και για την συγκίνηση και βεβαίως - βεβαίως (μην πω για τα τυροπιτάκια, μπουκιά και 50 ευρω !!!). Φιλάκια Αννα, Χρόνια σου Πολλά, Γλυκά, Ευτυχισμένα και Δημιουργικά. Πάντα τα παιδιά σου να σε αγαπάνε τόσο πολύ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαλημέρα Αστρονεραϊδούλα !!!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές.
      Αυτα βλέπουν οι Γερμανοί και ζηλεύουν...Γιατί αυτή τη σχέση που έχω με τα παιδιά είναι ανεκτίμητη πάνω απο κάθε μισθό...
      Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  2. Να τα εκατοστήσεις κορίτσι μου, ΄πάντα με τόση αγάπη γύρω σου.
    Οσο για το ΔΝΤ ζηλεύει γιατί περνάμε και με τα λίγα.
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eυχαριστώ πολύ Μαρία...
      Ευχομαι και σε σένα ο,τι καλύτερο.Ναι οντως ζηλεύουν..Εμεις μπορεί να ζοριζόμαστε αλλά αγαπάμε και το δείχνουμε...Ως και σύνθεση με ροδοπέταλα και παλιό κερί πάνω σε πιατέλα μου είχαν φέρει...

      Διαγραφή
  3. Χρόνια Πολλά, γεμάτα παιδικά χαμόγελα και άπειρη αγάπη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Πολυάννα.
      Ευχομαι και σε σενα ο,τι επιθυμείς.
      Σου έρχομαι επίσκεψη...

      Διαγραφή
  4. Xρόνια πολλά και καλά, καλή μας δασκάλα! Να είσαι γερή κι ευτυχισμένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολυ πολυ!!!
      Αντε 4ημερο η μικρή ε;;;
      Ακόμα δεν ανοίξαμε απο το Πάσχα :)
      Φιλιά στο πρωτάκι σου!!!

      Διαγραφή
  5. Χρόνια πολλά και καλά και ευτυχισμένα. Σου εύχομαι πάντα να δίνεις και να παίρνεις τόση πολλή αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eυχαριστώ πολύ για τις όμορφες ευχές. Τα παιδιά ευτυχώς έχουν διαίσθηση και καταλαβαίνουν τα πάντα. Μου έκανε εντύπωση που ένα παιδάκι που το μαλώνω συχνά είχε τόση όρεξη για τη διοργάνωση του πάρτυ( ενημερώθηκα απο το διευθυντή) που λες "κοίτα που καταλαβαίνει πως ακόμα και αν μαλώνω τον αγαπάω;"
      Φιλια στα παιδάκια σου και καλη τους ξεκούραση

      Διαγραφή
  6. Χρόνια Πολλά! Τι γλυκά τα πιτσιρικάκια..είδες πώς τα κανόνισαν..?
    Να'σαι πάντα χαρούμενη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειναι ειναι τα άτιμα πολύ γλυκά...Και είναι εκει που ξεχνάς τα πάντα και τι φασαρία και την "γκρίνια" και όλα!!
      Σε ευχαριστω πολύ για τις ευχές!!!

      Διαγραφή
  7. ΟΠΩΣ ΒΛΕΠΕΙΣ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΨΥΧΗ ΚΑΙ ΜΕΡΑΚΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΙ ΚΡΙΤΕΣ ΚΑΙ ΑΝΤΑΠΟΔΙΔΟΥΝ! ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Βιβή,
      Ευχαριστώ για τις ευχές...
      Ετσι ειναι τα παιδια καταλαβαίνουν τα πάντα και αν τους δώσεις αγαπη στην επιστρέφουν στο δεκαπλάσιο...

      Διαγραφή
  8. Πόσο γεμίζει η ψυχή μετά από αυτό;

    Να τα εκατοστήσεις με αγάπη και υγεία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Θαλασσένια μου!!!
      Ειναι αυτές οι στιγμές που σε κάνουν να νιώθουν ακόμα μια φορά πόσο τυχερή είσαι που στη δουλειά σου έχεις να κάνεις με παιδια και οχι με υπολογιστές....
      Φιλάκια!!!

      Διαγραφή