16 Οκτωβρίου 2009

Τα νέα μου....

Δύσκολη αυτή η εβδομάδα στο σχολείο...Νιωθω πολύ πιεσμένη, κουρασμένη, προβληματισμένη...Μήπως κάτι δεν κάνω καλά;;;Μήπως ειμαι υπερβολική;;;

Και αυτός ο καιρός εξακολουθεί να είναι καλοκαιρινός και πως να μαζευτούν λίγο τα μικρά στην τάξη...
Ας πάμε σε άλλα νεα....
Φέτος σκέφτηκα να κάνω 2 προγράμματα με τους μαθητές μου...
Το ένα στα πλαίσια της Αγωγής Υγείας με τίτλο "Εγώ και οι άλλοι"
Και το άλλο Περιβαλλοντικό "Το σποράκι-Πηγή Ζωής"
Άντε να δούμε πως θα πάει.
Το πρώτο πρόγραμμα θα τα βοηθήσει να γίνουν υπεύθυνα , να μάθουν να συνεργάζονται και να εκφράζουν τα αισθήματα τους...Θα σας ενημερώνω για την πορεία....Εχω μεγαλη περιέργεια να δω πως θα είναι αυτά τα παιδιά μετά το τέλος του προγράμματος...Ειχα παρακολουθησει ενα σεμιναριο σχετικό του ΚΕΘΕΑ και μου άρεσε πολύ, είχα ενθουσιαστεί...Γενικά όπου σεμινάριο και χαρά η Αννούλω πρώτη...Δε με νοιαζει που "χάνω" τα Σαββατοκύριακα μου...Που τελειώνω 1.30 απο σχολείο και στις 4 έχω σεμινάριο το οποίο κρατάει έως Κυριακή και φυσικά συνήθως δεν είναι σε πόλη μου....Πέρυσι θα παρακολουθησα καμια 10αρια...
Και κλείνει η τεράστια παρένθεση περί σεμιναρίων και πάω πάλι στο θέμα της τάξης μου.
Ειναι πολύ δύσκολη τάξη, ειναι και πολλά τα παιδιά...Η δασκαλα που τα ειχε τα 2 προηγουμενα χρονια τα εχει δουλέψει πολύ καλά.Είχε ζοριστεί πολύ η κοπέλα , τα είχε βοηθήσει πολύ αλλά τι να σου κάνει μόνο αυτή και τι να κάνω μόνο εγώ οταν ακομα και σημερα δεν εχω δει καποιους απο τους γονεις...Δεν εχουν ερθει καθολου σχολειο και ας στελνω σημειωματα και ας παιρνω τηλέφωνα.
Τελοσπάντων ας μη παραπονιέμαι...Τα ήξερα και την επέλεξα...Μπορούσα να πάρω καποια άλλη,Που θα πάει θα τα καταφερω....Ελπιζω...
Αυτό που με κάνει να χαμογελώ κάθε μέρα είναι πως οι παλιοί μου μαθητές κάθε πρωί μου λένε καλημέρα χορωδιακά και πως όπου με πετύχουν τα κορίτσια μου κυρίως με ρωτάνε "Πότε θα μας κάνετε μαθημα ξανά;;;"







Εχω μια απίστευτη διάθεση.....να βάλω πυτζάμες και να τις βγάλω Δευτέρα πρωί. Μπορώ;;;
Είναι φυσιολογικό;;;Θέλω να κάτσω σε καναπέ με βιβλίο , λαπτοπ και την τιβί να παίζει βλακείες..Θέλω να δω x factor να γελάσω....με τις ταλεντάρες...Μη σας πω πως θα δω και λίγο Νικολούλη!
Θέλω να μιλάω στο τηλέφωνο και να μην παω πουθενααααά!!!!
Εϊμαι καλά;;;


Καλό Σαββατοκύριακο σε όλους σας!!!Αααα εδώ έχουμε καλοκαίρι ξανά...

13 σχόλια:

  1. Καλό Σαββατοκύριακο Άννα! Αυτό το τελευταίο με τις πυτζάμες, το laptop και το x-factor το θέλω και εγώ πολύ, χεχε! Ειδικά τώρα που κρύωσε και ο καιρός (και κάπως απότομα) δεν έχω όρεξη να βγω καθόλου από το σπίτι! :)

    Όσο για τη δουλειά σου, σου εύχομαι υπομονή και κουράγιο. Ελπίζω οι γονείς που δεν έχεις δει ακόμα να συνειδητοποιήσουν σύντομα πόσο σημαντικό είναι η επικοινωνία με την δασκάλα των παιδιών τους και να έρθουν να σε δουν.

    Να περάσεις ένα πολύ όμορφο Σαββατοκύριακο, όπως το ονειρεύεσαι! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ελα βρε Αννα, ουτε υπερβολικη εισαι ουτε τιποτα.
    Εγω νομιζω εισαι απαιτητικη περισσοτερο απο τον εαυτο σου παρα απο τους αλλους.

    Οσο για το ΣΚ, και να μη βγεις δεν τρεχει και κατι. Ολα χρειαζονται, και οι βολτες και τα χουχουλιασματα στο σπιτι.

    Καλο Σαββατοκυριακο!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εδώ Αννούλα μου έχουμε βαρβάτο φθινόπωρο και δικαιολογούμαστε να έχουμε πεσμένη διάθεση! Έχω να σου πω πως πρώτον κάνεις εξαιρετική δουλειά στο σχολείο σου και μακάρι όλοι οι εκπαιδευτικοί να ήταν σαν εσένα και δεύτερον, είναι πολύ φυσιολογικό να θες ν'αράξεις στο σπιτάκι σου, είναι υγιές να θες λίγη ξεκούραση και χαλάρωση, οπότε μην αισθάνεσαι καθόλου άσχημα - κι εγώ κάπως έτσι τα περνάω τα σαβ/κα!
    Φιλάκια πολλά και να περνάς καλά ό,τι κι αν κάνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Επίσης, μέσα στην εβδομάδα μπορείς:
    να πας ορειβασία, ποδηλασία, κολυμβητήριο, χορό, θέατρο, μουσική, μαγειρική (έλα, αυτό σου χρειάζεται, το ξέρω!), τοξοβολία, τέννις και ένα σωρό άλλα πράγματα! Δεν καταλαβαίνω αυτό που λες για πιτζάμες και... χαζά! Γιατί, δηλαδή; Από τι κουράζεσαι; Δηλαδή... από τι κουραζόμαστε; Δεν πηγαίνουμε εκεί κάθε πρωί, παίζουμε ως το μεμέρι και πάμε σπίτια μας; Ή μήπως... όχι;

    Άσε, ρε Άννα, που αναρωτιέσαι κιόλας γιατί θες να αράξεις λιγάκι! Θα μας τρελάνεις, κοπέλα μου; Και καλά, αυτά στους άλλους, αλλά σε του... σιναφιού, μην αναρωτιέσαι, τα ξέρουμε πολύ καλά όλοι μας!

    Πιτζαμερές καλημέρες! (εγώ δε θα τις βγάλω όλο το ΣΚ! χα!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γεια σου Άννα και από εμένα!
    Νομίζω πως όλοι μας θα πάρουμε θάρρος μολίς αρχίσουμε να βλέπουμε τα πρώτα "βηματά" τους.
    Έχω μια ερώτηση..ξεκινήσαμε και εμείς ένα περιβαλλοντικό πρόγραμμα για τη μέλισσα (χωρίς να είναι προτεινόμενο κάπου). Εσύ όταν κάνεις κάτι τέτοιο το δηλώνεις κάπου; π.χ στον υπεύθυνο για τα περιβαλλοντικά προγράμματα ή για την αγωγή υγείας ή απλά το δουλεύετε στην τάξη; Θα κάνω πρώτη φορά και αναρωτιέμαι..
    Ευχαριστώώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. tetratherapeia καλησπερα...
    Τα δηλωσα σε υπευθυνο Αγωγης Υγειας κτλ..Μια αιτηση συμπληρωσα με στοχους σκοπους κτλ.Ειχε ερθει μαζι με εγκυκλιο...
    Και αλλες φορες κανω προγραμμα χωρις να το δηλωνω αλλα τελικα το να το εχεις δηλωμενο με εχει βοηθησει.
    Πρωτον προηγουμαι σε αντιστοιχα σεμιναρια (που εχουν κλειστο αριθμο συμμετοχης) και επισης η ταξη μου προηγειται σε εκπαιδευτικες επισκεψεις στο ΚΠΕ της πολης μου...
    Παντως μη σε αγχωνει, στο τελος δε τους στελνω τιποτα...Οτι θες μπορεις να μου στειλεις και μεηλ να τα πουμε και απο μσν..Δασκαλα εισαι ή νηπιαγωγος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δασκαλα..και 'γω τριτάκια έχω!!
    Ίσως έχασα την προθεσμία αλλά θα το ξέρω για του χρόνου!
    Φυσικά και να συζητάμε..εξάλλου είσαι πηγή έμπνευσης!! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αααα και εγω εχω τριτακια!!!
    Περιμενω μέηλ σου για διαδικτυακη συνεργασια..Και που ξερεις μπορει να σας στειλουμε και κανενα γραμμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.ΟΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ΥΠΕΡΟΧΑ.ΥΠΟΜΟΝΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Είναι μεγάλη επιτυχία να σε βρίσκουν μαθητές στον δρόμο και να σε ρωτάνε πότε θα τους ξαναδιδάξεις.
    Σημαίνει ότι αξίζεις.
    Λίγοι είναι σαν εσένα και δυστυχώς πολλοί οι γονείς που αδιαφορούν.
    Μπράβο σου που το έχεις δει σαν λειτούργημα και όχι σαν δουλειά 9-5 :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αυτό που θυμάμαι ακόμα είναι ο όγκος των παιδιών στο σύνολό τους πως διπλασιαζόταν στο τέλος της χρονιάς.
    Βάλε σημάδι το πρωί στη προσευχή και θυμίσου με αρχές Ιουνίου.
    Γιατί όλα είναι κατά ένα χρόνο ψηλότερα, βαρύτερα και με αέρα μεγάλου.
    Έλεγα και λέω ακόμα για 3-4 δασκάλους των παιδιών μου, είναι τυχερά τα παιδιά που τους έχουν.
    Το ίδιο θα πω για σένα και ας μή σε γνωρίζω.
    Οι ανησυχίες, οι προβληματισμοί και ο ενθουσιασμός σου δηλώνουν
    ενδιαφέρον, ευαισησία και σεβασμό.

    Να είσαι καλά και καλή δύναμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Γεια σου Άννα! Διάβασα όλες τις καταχωρήσεις σου και γέλαγα για ώρες με τις απίστευτες ατάκες των παιδιών σου. Για μένα φαίνεται πόσο καλή δασκάλα είσαι , μακάρι να παίρνουν παράδειγμα από σένα και άλλοι. Μπράβο σου , συνέχισε έτσι.

    Με εκτίμηση
    Το Μανταρίνι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλημέρα... είμαι η Αναστασία από Κρήτη... συνάδελφος... θα ήθελα κάποιες πληροφορίες και υλικό για τα προγράμματα που εφαρμόζεις στην τάξη.. το ...εμείς και οι άλλοι και ..το σποράκι. Σ΄ευχαριστώ εκ των προτέρων... Το e-mail μου...adagip@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή