8 Ιουλίου 2008

Αχρηστες πληροφορίες!!!

Ο καλός μου συνάδελφος και το Σοφάκι
με κάλεσαν σε παιχνιδάκι
μες στο καλοκαιράκι....

Πρέπει λέει να γράψω 10+1 άχρηστες πληροφορίες για μένα......



1. Οταν πηγαίνω θάλασσα είμαι περισσότερη ώρα μεσα στο νερό παρά έξω.

2.Μικρή έκανα συλλογή απο τηλεκάρτες...Η πρωτη μου αγαπη εμενε Αθηνα και ετσι ξεκίνησα σιγα σιγα.

3.Ημουν στην θεατρικη ομαδα της πολης μου απο την Ε ' δημοτικου έως την Β Λυκείου που δυστηχως η ομαδα διαλυθηκε γιατι άρχισαν τα διαβασματα για τις Πανελληνιες (ποτε δεν καταλαβα γιατι τα αλλα παιδια δεν ειχαν ελευθερο χρονο)

4. Πέρασα στο πανεπιστημιο με την 3 η φορά.

5. Στην Ιστορία στις Πανελλαδικές έγραψα 20!

6.Μετακομίζω συντομα σε δικο μου σπιτακι πολυ κοντα ομως στο πατρικο μου.

7.Τον καλυτερο μου φίλο που ειναι και ξαδερφος μου τον γνωρισα στα 21 μου στο Ρεθυμνο σε ένα ρεμπετάδικο...

8.Εχω δυο σκυλακια την Νταίζη και το γιο της τον Σωτηρη..Ξερουμε και τη γιαγια της οικογενειας.. Ειναι η Ιρμα και μενει σε ξαδερφο που λεγαμε πιο πανω.

9.Μου αρεσει να παιζω επιτρεπάζια.

10. Η Μαρία Π. ειναι φιλη μου απο την Α Λυκειου και ειναι απο τους πιο γλυκους και ευαισθητους ανθρωπους που εχω γνωρισει.

10+1 Ειμαι απο φυσικου μου σοκαλατένια....



Αντε Μαράκι, Μανόλη, Αντωνη, Ιφιγένεια ,Μουκελάκο ,Αστροπελέκι για να δουμε εσεις τι εχετε να μας πειτε

21 σχόλια:

  1. Κι εμένα έτσι μου αρέσει στην θάλασσα! Να είμαι με καλή παρέα, να μουλιάζουμε, να παίζουμε με την μπάλα, με ρακέτες... Αχ! Ξεσηκώθηκα και δεν έχω δει ακόμα θαλασσίτσα!!!
    Άντε, με το καλό στο καινούργιο σπιτάκι σου! Να το χαρείς!
    Καλημέρα Αννούλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σοκολατενια, thanks για την προσκληση.
    Το εχω δει το παιχνιδακι αυτο απο μερες, αλλά δεν εχω εμπνευση.

    Αν μου ερθει κατι, θα παιξω.

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σ' ευχαριστώ για την προσκλησούλα! Θα ανταποκριθώ λείαν συντόμως. Με το καλό να μπεις στη νέα σου φωλίτσα!
    Καλό σου απόγευμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αννούλα μου :) Ωραίο παιχνιδάκι.. Το είχα δει και στον δάσκαλο και είχα γελάσει αρκετά!

    Το τελευταίο σου πάντως, είναι όλα τα λεφτά! ¨Ακου εκεί...από φυσικού σου σοκολατένια!!! χαχαχαχαχαχα

    Θα ανταποκριθώ άμεσα! Πάω να σκεφτώ... συσκεφτώ μάλλον με τον εαυτό μου :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. με την τρίτη ε;;;
    ν μη με τρώει το άγχος δλδ που εγώ έδωσα ήδη δύο φορές....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εχω αρκετές τηλεκάρτες από τα παλιά... Ανταλλάζουμε;;;;
    Στην Ιστορία με "έφαγες". Εγω είχα γράψει μόνο 19,5!
    Καλή αρχή στο νεο σου σπίτι!!!
    Τι σύμπτωση! Και 'γω είμαι σοκολατένιος , αλλά από λευκή σοκολάτα... :)

    Ωραία το έπαιξες το παιχνίδι, εύγε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το 10+1 πολυ μου αρεσε!
    την καλησπερα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σ'ευχαριστώ για την πρόσκληση Αννούλα,θα παίξω σύντομα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Έχεις προσκλησούλα κοριτσάκι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μοιάζουμε στη θάλασσα και στα επιτραπέζια...
    Φιλάκια θερινά κι ηλιόλουστα!

    Δεν θα μας κεράσεις καμιά φωτογραφιούλα από Δανία;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ευχαριστω Σοφάκι!!!
    Και εσυ με το καλο να πας να κανεις καμια βουτια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλημερα Αντωνη...
    Οταν λεμε Σοκολατενια δεν μπορεις να φανταστεις ποσο....
    Μωρε μηπως με υιοθετησαν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ειδα οτι η συσκεψη με εαυτο σου Αστροπελεκι πετυχε!!!
    Καλημερεςςςς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μην αγχωνεσαι καθολοου...
    Καθε εμποδιο για καλο!!!
    Τη β φορα που εδωσα εκανα το βαθμο στα αρχαια απο 14 , 8 και εμεινα παλι απεξω..Τοτε ειχα ριξει πολυ κλαμα...
    Αν ειχα κρατησει εκεινο το 14 θα ημουν μια ανεργη φιλολογος..Τα 2 χρονια που εχασα δηλαδη δεν φανηκαν πουθενα καθως βρηκα αμεσως δουλεια...

    Καλη επιτυχια λοιπον σε οτι και αν κανεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλημερα Συναδελφε...

    Ξερεις ποσες τριπλες και τριδιπλες εχω...;;;Αμε ανταλλασωωωωω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλημερα Φλωρα!!!

    Φωτογραφιες εβαλα μονο απο βιβλιοθηκη προς το παρον..Καθομαι σε πισι ελαχιστα και αμα σου πω πως δεν εχω δυναμη να περιμενω να φορτωσουν..Ασε να μαζευτω λιγο και να μαζευτουμε γενικα και θα βαλω μπολικες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. neoinileias ευχαριστω για περασμα σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή