4 Ιανουαρίου 2008

Ιστορίες απο την τάξη!

Ο Κύριος με τα Σου.

Σχολική γιορτή για την 25η Μαρτίου.
Είμαστε έτοιμοι να παρακολουθήσουμε τη γιορτή των παιδιών Ε και Στ. Εγώ εκείνη τη χρονιά είχα τα πρωτάκια .
Δίπλα κάθεται ένα αγοράκι απο τάξη μου. Βλεπει στον τοίχο ένα χαρτόνι που πάνω τα παιδιά είχαν γράψει "Χαιρε και χαριτωμένη Μαρία ο κύριος με τα Σου" και είχαν ζωγραφίσει την Παναγία και τον Αρχάγγελο. Με ρωτάει ο μικρός.
- Κυρία, τι γράφει εκεί;
Του εξηγώ οτι ειναι τα λογάκια που είπε ο Αγγελος την Παναγία, ότι θα γεννήσει το Χριστούλη κτλ κτλ.
-Α, κατάλαβα. Και Κύριος ποιος είναι; Ο Θεός;
-Ναι.

Μετά απο 3 λεπτά σιωπής με σκουντάει.
-Κυρία, να ρωτήσω κάτι ;
-Ο,τι θες.
-Κοτζάμ Θεός δεν είχε λεφτά να πάρει ένα γλυκό της προκοπής; Μια τούρτα παγωτό ας πούμε. Τα σου δεν είναι καλά άσε που λερώνεσαι για να τα φας!

3 σχόλια:

  1. .....Tην απάντησή σου πες μου...(έχω πέσει κάτω απ'τα γέλια)...:PPP

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγώ με κόπο κρατήθηκα να μην πέσω κάτω...Δεν μπόρεσα να πω τιποτα!Ενα θα σου εξηγησω μετά είπα στο παιδί γιατί τώρα δεν ακούμε τα παιδιά που λένε ποιήματα.Και συνεχίζει :
    -Εγω πάντως αμα ημουν Θεός και πηγαινα σε γέννα πέραα απο δώρα θα εστελνα λουλουδια και τουρτα.

    Αυτά!!!
    Ε αργοτερα του είπα τι είναι εκείνο το Σου. Αλλά εμένα η δική του απάντηση μου άρεσε περισσότερο.
    Καναμε πολλά γέλια σε γραφείο..Και επειδη κατα καιρούς εχω ακουσει απίθανα πράγματα σκέφτηκα να τα μοιράζομαι και μαζί σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θεός ο μικρός!
    Τρελαίνομαι για τέτοιες ατάκες, γράψε μας κι άλλες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή